sâmbătă, 4 iunie 2011

May's Favorites

Hello, sunshine Saturday! :)


Nu mai tin minte de cate luni nu am mai facut postarea asta, cred ca 2, but I'm not sure :( Martie si aprilie s-au pierdut pe drum. Anyway, pentru mai am reusit sa strang produsele, toate intr-o singura poza si sa fac si postarea asta in sfarsit :D

Nu am facut poze la fiecare produs in parte pentru ca nu vreau sa incarc postarea cu poze aiurea, am lasat imaginea la dimensiunile initiale (daca dati click pe ea, e foarte foarte mare) si se vede foarte clar fiecare produs :)


Despre crema asta am scris anul trecut intr-un post referitor la ingrijirea pielii foarte uscate si va spuneam cat de bine imi repara pielea, mai ales iarna :) Am folosit-o toata luna aprilie si putin din mai, pana mi s-a terminat si ce e in poza, e numai ambalajul, e gol :((
  • ELF Primer Lid
Inca apare pe blog la categoria de testare, desi il folosesc de mai bine de 1 luna, o sa-i fac un review complet in curand. Opinion: pozitivaaaa!!
  • Creion Kajal Expression Maybelline
E atat de usor de folosit ca si baza pentru machiajele smokey cand ma grabesc dimineata! Nu stiu cat de mult rezista ca il acopar mereu cu fard, dar ca baza, e exceptional :D
  • Sano Medic Hygienic gel
Dintre toate gelurile pe care le folosesc, asta imi place cel mai mult, nu stiu de unde e cumparat pentru ca l-am primit (I'm a cleaning maniac).. Noroc ca e sticluta mai mare si cred ca o sa se termine destul de greu, abia am consumat un sfert din el, toata luna mai :))
  • Yves Rocher Lip Balm
Va povesteam de el intr-un haul de luna trecuta, are cel mai adorabil miros dintre toate balsamurile mele de buze.. Nu prea imi place ambalajul pentru ca trebuie sa am unghiile taiate ca sa il pot folosi si nici nu e prea igienic (you know, cleaning freak) pentru ca trebuie aplicat cu degetul.. Anyway, e destul de rezistent si deja incepe sa se vada ca am consumat din el :D
My beautiful one! O sa il includ si pe el la noua categorie de holy grails pentru ca merita din tot plinul, cel putin pentru mine. Perfect colour, rezistenta foarte foarte buna, usor de aplicat! L-am folosit zilnic de cand mi l-am achizitionat (jumatatea lunii aprilie) si nu se vede ca as fi consumat vreun pic din el :)) But I know it won't last forever, asa ca mai am in vedere si alte nuante de la ELF Studio. Totally recommend!
  • ELF Eyeshadow Brownstone
Il am de mult, asa ma scuz cand ma uit la cutiuta si vad ca e terminat :(( L-am folosit zilnic pentru ca are niste culori neutre si mereu gasesc cumva sa ma folosesc de el. Pur si simplu imi pica in mana in fiecare dimineata, trebuie neaparat sa-mi mai cumpar..
  • Sunglasses no name
How cute are they?! Nu merg cu orice tip de outfit, dar cand sunt mai comfy/casual/sporty etc imi plac tare mult, mai ales pentru ca nu arat ca o "musca" si e prim pereche de ochelari de soare de care nu mi se lovesc genele atunci cand clipesc! Beware! daca ma vedeti pe strada cu ei, ocoliti-ma, sunt mioapa!
  • bratara primita cadou de la Choco
Din nou, cat de cute e?! Imi place la nebunie dar imi e tare frica sa nu pice pietricelele de pe ea.. Am uitat sa ii dau cu lac de unghii, that's my trick..
  • Set 2 accesorii par H&M
In poza apare doar o singura clama (in case you didn't notice), e floricica prinsa de carte :)) Mi-au placut tare mult cand le-am vazut in magazin si initial am crezut ca sunt cercei (inca visez la o pereche de cercei in genul asta) dar mi-a placut foarte mult cum sunt realizate asa ca le-am cumparat :D
  • Lauren Conrad - LA Candy
Stiu, vine sesiunea, nu mai am timp de citit carti, dar in mai chiar am ajuns la jumatatea cartii si e foarte foarte interesanta :D Am si al 2lea volum care ma asteapta inca de prin februarie, dar nu ma grabesc, vine vara si trebuie sa citesc si eu ceva in timp ce ma prajesc la soare, right? :D Am cea mai draguta imagine cu mine pe sezlong, la soare, cu cartea intr-o mana si un pahar suc de portocale in cealalta mana!


Daca aveti vreo intrebare despre vrenunul din produse, feel free to ask :D xoxo.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.