sâmbătă, 25 iunie 2011

Random: Facebook Page

Hey!!

In sfarsit, nu mai e atat de cald afara! Pacat ca azi sunt "blocata" in casa din cauza unui examen ce urmeaza, dar ma bucur de vreme numai uitandu-ma pe geam! :D

Referitor la postul anterior, cu NOTW si.. my little rant :)) Am ajuns la concluzia ca nu sunt eu nebuna (ceea ce stiam, but do't you love cand vi se confirma cate o chestie din asta?!) si o sa continui sa imi aloc din timpul liber in sesiune, mie. Cu tot ce presupune aranjat, machiat, etc.. Macar atat merit, dupa ce ma chinui sa invat cursuri intregi :D

Azi mi-am luat incapatanarea in mana si mi-am facut pagina de Facebook. Doamne, cat de greu e! Mi-a luat cam 1h pana sa-mi dau seama pe unde trebuie sa click-uiesc si ce trebuie sa scriu.. Si nici acum nu sunt complet multumita de cum a iesit, trebuie sa ma mai joc pe acolo.. De ce ma apuca asemenea activitati in sesiune? De ce? (pentru ca e prea cald ca sa am rabdare sa invat?!)

Inca nu-mi pot pune un username (you know, the direct link), dar va urma.. N-am descoperit nici cum pot pune imagini pentru advertising, if you want to help, just let me know :)) Dar incet incet si cu timp putin, o sa-mi dau seama de cum functioneaza, sper, si o sa fiu activa si acolo.. Macar am ce face la vara, daca toate serialele au intrat in hiatus (mai e mult pana apare S5 din Gossip Girl? :)))

Daca va place de mine blogul, like it on FB [aici!]


Mi-ar placea sa-mi spuneti si ce as putea sa scriu pe Facebook, in afara de linkurile postarilor noi. Sa pun muzica? Poze care imi plac? Trailere alea filmelor pe care le recomand? Sa scriu random posts? You tell :D

Pana atunci, eu ma intorc la teancul de carti de pe birou, sa rasfoiesc materia, sa ma plictisesc, & I'll be back :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.