luni, 20 iunie 2011

Review: Avon Super Enchant Mascara

Hola, transmisiune directa dintr-un teanc de cursuri!

Sper ca voi aveti o saptamana mai buna decat a mea, eu deja sunt presata de timp cu examenele, am impresia ca am inceput un maraton. Which, as you know, it really is :))
V-am aratat intr-un haul acum 2 sau 3 saptamani cred un rimel de la AVon pe care mi-l comandasem atunci. Una din fetele care a comentat postarea respectiva m-a intrebat daca ii pot face si review, dar am asteptat sa il folosesc indeajuns de mult incat sa fiu sigura ca asta e impresia care mi-a lasat-o.. Ca, dupa cum probabil bine stiti, niciodata nu ne impacam din prima cu un rimel, mai ales daca e lichid.


First impression: ca nu e deloc pigmentat, e uscat si nu pot sa folosesc periuta. Dupa 3 saptamani de incercari, am ajuns in sfarsit la o concluzie finala :)

So here it is:

Descriere neoficiala: Mascara Avon Super Enchant - Black
Ce promite: Curbeaza si ofera volum genelor.
Face? Da.
Parere personala: Initial mi-a lasat impresia ca e foarte uscat.. Ei bine, dupa cateva folosiri, parca devenise deja mai lichid, nu-mi explic posibilitatea asta, dar asa s-a vazut :| Are un ambalaj foarte simplu, nu e incarcat, nu scrie o intreaga poveste pe el, which I find elegant.. :) Periuta mi se pare putin ciudata, pentru ca, indiferent cum as aplica, ma murdaresc pe pleoapa.. Si superioara, si inferioara. Eu oricum aveam problema asta cam cu toate rimelurile, daaar am gasit o solutie sa nu imi stric machiajul.. Nu e mare lucru, dar functioneaza la mine :) Deviez!
Anyway, cu periuta m-am mai impacat intre timp, dar intra la categoria minusuri oricum..


Imi place ca e foarte pigmentat. Nu-mi plac rimelurile care scrie ca nuanta Black, si cand il incerc, el e mai mult gri. Pentru ca si asa, genele mele sunt blonde (and now you know my original hair color) si nu se vad mai deloc atunci cand nu am rimel. Intr-adevar confera alungire, sau poate e doar o impresie. Eu am genele lungi din nastere si nu am avut niciodata probleme cu ele, in sensul ca nu se vad din cauza lungimii. Cred ca treaba asta cu alungirea la rimeluri e relativa, pana la urma, rimelul nu-ti adauga nimic in continuarea genelor, pur si simplu le imbraca in tus negru si se vad asa cum sunt ele de fapt.. Volum? E la nu-mi place :)) Nu are niciun miros (pe care sa-l simt eu dubios), nu curg picatele din el (aka Colossal care m-a terminat!), se demachiaza usor, nu usuca genele in sensul in care atunci cand le demachiezi, indiferent cu ce, sa se rupa! (da, am experimentat si asta la un moment dat :)))

Nu-mi place ca ne minte cu volumul. Pana la urma, si treaba asta e relativa, rimelul n-o sa-ti puna gene in plus, in cel mai bun caz le imbraca intr-un strat mai gros, dar fara (and I say FARA) sa le lipeasca intre ele. O fi periuta suficient de deasa si imi place aspectul asta, dar mi se pare ca mi le lipeste si pare ca am chiar mai putine.. Nu-mi place ca da un aspect fals al genelor, ca si cand, hey look at me I'm wearing mascara :| Nu zic ca exista mascara care sa nu se vada sau care sa para naturala, dar cu cat lipeste genele mai putin, cu atat am impresia ca pare mai natural. Poate e doar un punct subiectiv in review-ul asta, daca voua va plac rimelurile de genul acesta, e foarte bine :) Nu-mi mai place periuta.. Are un design ciudat si pentru designul respectiv, mi se pare prea mare! :| Indiferent cum (si am incercat zeci de feluri) aplic, ma murdaresc ingrozitor.. O sa se vada si in pozele demonstrative, ca special nu m-am sters, dar am aplicat rimelul foarte atent. Rezultatul: tot asa.. :(

Ingrediente: Daca in 3 saptamani nu mi-au picat genele si n-am avut nicio reactie la el, not my interest.. N-as sti sa vi le spun pentru ca sunt scrise pe sigiliul pe care l-am aruncat cand l-am desfacut.

Overall, e un rimel ca oricare altul, la un pret avantajos, nu are nimic care sa ma faca sa spun wow, dar e ok. Exista totusi pentru mine rimeluri la acelasi pret, de o calitate mai buna, sau care probabil se potrivesc mai bine cerintelor mele :)


Swatch:

Big disclaimer: da, am cearcane pe care am incercat sa le acopar cu pudra (cine invata in sesiune, stie ce inseamna asta :))), si mi-am curbat genele inainte sa fac poza, nu sunt ele asa, natural..

1 strat - pe genele inferioare nu am aplicat.

2 straturi sus si 1 strat pe gene inferioare


Genele mele sunt foarte subtiri si au tendinta ca, dupa ce aplic rimelul, sa se indrepte.. Din cauza ca rimelul, pana se usuca, e foarte greu si saracele nu prea pot sa il sustina :( Dupa ce se usuca, reusesc sa le curbez cu mana si arata mai ok.

Pret: 13 lei
Unde il gasiti?
Brosurile Avon.
O sa mai cumpar? Nu, pentru ca pentru mine mai sunt si altele putin mai bune, la acelasi pret.
Nota: 8/10


Acum chiar ma intorc la invatat, hope you have a great week!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.