luni, 9 mai 2011

Review & Swatch: ELF Studio Blush Candid Coral

Hey!

Va spusesem de zilele trecute de un review la un blush din gama Studio de la ELF. Bine, va zic de cateva zile bune de reviewul asta, dar abia acum am prins putin timp sa-l scriu ca lumea :D Desi sunt foarte pretentioasa cu produsele pe care le pun pe ten, in special creme, fond de ten, blush, etc, am fost destul de sceptica cu privire la blushurile de la ELF. Dar eram in graba mare si imi trebuia neaparat o varianta mai ieftina a blushului de la NYX de care o sa va povestesc intr-o postare viitoare. Sper totusi ca pe viitor sa mi-l mai achizitionez, pentru ca mi-a placut tare mult!

Revenind la ELF, inainte sa-mi comand, am cautat reviewuri si am gasit ca multe fete au comparat nuanta Candid Coral cu nuanta Orgasm de la NARS. Initial, am crezut ca e mat, dar din reviewuri am citit ca e sclipicios si are o tenta iluminatoare aurie. Pana la urma, mi-am luat inima in dinti, l-am comandat si.. there it is!

disclaimer: poza strambaaaa!

Descriere neoficiala: Fard de obraz ELF Studio, nuanta Candid Coral
Ce promite: Cu o textura neteda, se aplica usor pe piele oferind un aspect matasos. (descriere: eyeslipsface.com.ro)
Face? Face :)
Parere personala: Like I said before, eram sceptica pentru ca in oras gasim blushuri la preturi mult mai mari de 18 lei.. I know I know, m-am lasat pacalita de pret si de la inceput, imi formasem o idee gresita despre produs. Overall, pentru ca asta e cel mai important, e bun. Dar sa o luam pe parti pozitive si negative, ca sa fiu cat mai clara si corecta :)

Imi place textura. Acum catva timp incepuse sa ma obsedeze ideea de pudra a blushului, ma uitam in toate oglinzile sa ma asigur ca blushul nu se vede ca si cum m-as fi ornat frumusel pe pometi. Mi-a luat ceva timp pana m-am obisnuit cu textura fardului de la ELF, pentru ca are particulele alea de auriu si abia reuseam sa-l dozez sa nu par clovn. Dar dupa cateva folosiri, am prins ideea si cam cum trebuie el aplicat astfel incat sa para natural :) Daca e blenduit foarte bine si estompat suficient de mult, se vede foarte frumos, e o nuanta naturala. One of the best things about it? Nu va mai trebuie iluminator. Particulele aurii sunt mai mult decat suficiente, iar efectul e mult mai natural decat atunci cand foloseam si blush si iluminator (nu mereu aveam eu timp la 6 dimineata sa le blenduiesc ca lumea). Imi place tare mult nuanta. Mi-am dorit o piersica, dar nu roz. De ce unii inteleg prin piersica roz?! Piersica e.. piersica, corai, coral, cum vreti sa-i spuneti, dar nu e roz!! (Disclaimer: daca stiti blushul de la NYX Powder Blush nuanta Peachy, u know what I mean). Nu vroiam nici o culoare portocalie in obraji asa ca, "Candid Coral" a venit la fix, just what I wanted.

I know, folosesc blushul in a messy way :)))

Ambalajul e ok, dar dupa ce ca seamana deja la nuanta cu blushul de la NARS, i-au mai facut si ambalajul la fel? Whatever.. Are o oglinda mica (aproape inutila) pe capac.

Rezista? Minim 8 ore am siguranta ca e acolo unde l-am aplicat eu la 6 dimineata. Nu folosesc primer de fata, doar crema hidratanta, fond de ten si blush. Culoarea are o usoara tendinta de "inchidere" spre sfarsitul zilei, dar cred ca e si din cauza ca am tenul mixt si spre sfarsit incepe sa luceasca destul de rau.

Nuanta o puteti doza gradual (huh?), puteti incepe sa aplicati initial foarte putin, apoi mai adaugati blush, pana ajungeti la intensitatea pe care v-o doriti :) Pigmentat? Pentru 18 lei, e suficient :D

Partea care imi place cel mai mult: mirosul!! Desi prietenele mele sun ca nu miroase a nimic, eu simt un parfum subtil de portocala cand il aplic, dar foarte foarte subtil. De la altceva nu are de la ce sa fie, de asta sunt sigura, dar cand miros fardul in cutiuta, nu mi se pare ca are vreun miros aparte. Probabil cand il aplic si zboara particule de pudra, se simte si aroma :D


Nu-mi place ca particulele aurii ma fac cateodata sa lucesc ca un bec :| Fiind compact, la unele aplicari prind mai multe particule stralucitoare si ajung un minunat bec pe un singur obraz, pentru ca de obicei, pe celalalt obraz, prind pigmentul propriu zis :)) Nu ma deranjeaza atat de tar pentru ca pot oricand sa sterg si sa reaplic, si totul e ok..

Ingrediente? Don't ask, nu vreau sa ma inchin la lista aia lunga si atata timp cat n-am facut nicio alergie de la blush, avand si tenul sensibil, nu prea ma intereseaza personal. Daca vreti sa cititi lista de ingrediente, check ELF.com.ro

Overall... Imi place foarte mult, nu am avut nicio reactie, efect negativ in urma folosirii, desi am un ten sensibil. Folosesc blushul de aproape 5 saptamani. Personal, il recomand daca sunteti in cautare de un blush ieftin si bun, raportat la pretul pe care il platiti. Nu va asteptati sub nicio forma sa se apropie de calitatea NARS (sau MAC, ca in ultima perioada, numai din astea se mai folosesc..) Comparativ cu ce am avut pana acum, mi s-a parut cel mai rezistent (Maybelline, Alix Avien, NYX).

Pret: 18 lei
Unde il gasiti?
Siteurile ELF.
O sa mai cumpar? Da! As incerca si alta culoare, m-ar tenta o nuanta roz :)
Nota: 9/10

Am incercat sa fac si un swatch (a se citi mai departe: urat!), dar nu am avut lumina naturala. Oricum, trust me, cam asa arata si in realitate, la lumina zilei, amales poza care se apropia cel mai mult de adevar :D



Disclaimer again: Daca intr-un fel, vi se pare ca m-am exprimat total anapoda, ma scuz si va spun ca sunt trezita de la 6, dupa 8 ore de facultate si alte 3 de invatat, abia imi mai adun degetele sa tastez, please show me some love :D Trebuie sa dorm, gataaa!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.