duminică, 5 iunie 2011

Tag: Songs & Blogger Luxury Award

Hey!!

Stiu ca e al 2lea post pe ziua de azi, dar am gasit un tag dragut la Andreea si am vrut si eu sa-l fac :) Am vrut sa taguiesc la randul meu pe altcineva, dar nu stiu cine l-a facut deja si cine nu, asa ca nu o sa aleg pe nimeni, va las pe voi sa il preluati daca vreti, va place si nu ati apucat sa il faceti inca :D

My life according to Beyonce:


Are you a male or female? - "World Wide Woman"

Describe Yourself - "Me, Myself and I"


How do you feel? - "What more can I give?"


Describe where you currently live - "Daddy" 's home :))


If you could go anywhere, where would you go? - "Welcome to Hollywood/Hollywood"


Your favorite form of transportation - "Satellites "


Your best friend? - "Irreplaceable"


You and your best friend are - "Single Ladies"


What's the weather like? - "Summertime"


Favorite time of day - "One night only"


If your life was a TV show what would it be called? - "Run the world"


What is life to you? - "Just stand up!"


Your relationship - "Broken-hearted girl"


Your fear - "Scared of Lonely"


What is the best advice you have to give? - "Listen"


Thought for the day - "Work it out"


My motto - "That's why you're beautiful"


-------------------------------------------------------------------------

Am primit de la Andreea♥ un blog award pentru care ii multumesc mult!


Rules:
1. Link back to the person who passed you the award! :D
2. Share 7 random things about yourself!
  • imi place portocaliul
  • am 2 caini si 2 pisici
  • parfumul meu e Hugo Boss - Femme
  • ma uit la filme horror doar pentru adrenalina
  • nu mananc ciocolata decat de maxim 3x/an
  • folosesc crema de corp cu aroma de capsuni
  • mi-e frica sa merg cu metroul, dar merg zilnic 9 statii dus intors.
3. Award 15 blogs.
Nu o sa ales 15, ci o sa dau awardul mai departe tuturor din blogrollul meu, in special catre: Iulia Badita, Anda Zelenca, Special K, SuperficialBlonde, Little D, Iguanitza si Anca (xmakeupyourmindx)

4. Drop them a line and tell them about it!

I will let them know :D


PS!!!! Maine de dimineata o sa fie publicata si postarea cu giveaway-ul, la ora 10 :) Am programat-o pentru ca nu vreau sa se piarda si ziua de maine si sa poata participa cine isi doreste premiul :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.