joi, 2 septembrie 2010

Skin care: SOS, I'm dry!!!

Nimic nu e mai placut pentru mine decat un dus lung, cu muuulta spuma, mirosul fresh al gelului de dus si masajul inegalabil al buretelului meu roz. Si totodata nimic nu e mai NEplacut decat sa ai ditamai surpriza cand iesi din dus sa vezi ca practic, te "descompui"! Ok, mult spus descompus, dar asta e sentimentul! Ew.
Ieseam din dus zilele trecute si dupa vreo 15 min ma trezesc cu asa ceva pe mana!

(scuzati imaginea in cazul in care suferiti de vreo problema la vederea pielii uscate 8-|)

Si cum asa ceva la mine e de neacceptat, pentru ca eu n-am niciodata pielea uscata, am zis ca e cazul sa scriu un blog post despre produsele care imi hidrateaza pielea zilnic.
In cazul in care n-ati citit in posturile anterioare, firma mea preferata de cosmetice este Elmiplant, pentru ca, desi se spune ca nu au cine stie ce renume, mie nu mi-au facut rau, ca alte "firme" mai
bune care se gasesc prin supermarketuri (Nivea, L'oreal, Garnier).

Poza a iesit cam blurry, dar n-am stat sa focalizez foarte bine pentru ca deja mi se ridicasera zeci de pitic pe creier ca nu puteam sa stabilizez imaginea. Anyway. Here we go:
  • Crema hidratanta pentru maini cu Iaurt si Migdale, care o folosesc aproape zilnic, pentru ca nu am asa mare nevoie de o hidratare a mainilor. Are un miros placut, dulceag si o consistenta destul de usoara. Nu e grasa deloc, ca alte creme pe care le-am mai avut, nu contine glicerina in exces, ceea ce pentru mine este un lucru extraordinar.
  • Lapte de corp Nutritiv Reparator cu Lapte de Bumbac si Proteine din orez, e pentru piele foarte uscata. Nu e chiar cazul meu pentru ca de obicei nu am piele asa uscata, ba din contra, are tendinte de ingrasare, dar uite ca am avut si surpriza neplacuta de a ma "descompune" :)) Am folosit crema asta cand m-am ars din cauza soarelui, la mare, si a fost exceptionala, intr-aadevar a facut ce-a promis ca face: a reparat! Surprinzator, aveam pielea refacuta intr-un timp mult mai scurt ca de obicei si foarte hidratata, ma simteam extraordinar. Recunosc ca prima data am cumparat-o pentru miros, e absolut incredibil, dar cand am vazut si cat de bine imi face, m-am decis ca o voi mai cumpara si data viitoare!
Mai am si crema de fata tot marca Elmiplant, dar nu i-am mai facut poza.
Ce mai scrie pe cremele astea? Ei bine, ca nu contin parabeni. Studenta la Medicina, sa-mi fie rusine ca nu stiu ce sunt aia, dar cu un mic search pe Google am rezolvat si problema asta. Asa ca dupa o scurta informare, va las si un paragraf despre ce sunt acei "parabeni" si cat de "buni" sunt ei pentru pielea noastra.

Sunt produse sintetice, folosite la conservarea cosmeticelor, alimentelor şi medicamentelor. Unele studii arată că ar favoriza apariţia cancerului, dar în lipsa unor dovezi clare, legislaţia internaţională nu interzice utilizarea lor.

Parabenii sunt substanţe cu proprietăţi bactericide şi fungicide care există şi în natură. Cele mai recente studii arată că, de exemplu, afinele conţin methylparaben natural cu proprietăţi antimicrobiene, iar zmeurul conţine propylparaben.

[Aici] aveti articolul complet. :)


Am mai gasit un articol la fel de interesant, dar scris intr-o viziune diferita fata de primul, despre parabeni. [Aici] Lucru care pe mine sincer ma pune sa ma intreb: pana la urma, sunt sau nu sunt buni parabenii astia? :D

Voi ce parere aveti de ingrijirea pielii? Va faceti probleme de continutul cremelor si lotiunilor in parabeni?
V-am pupat, aveti grija de voi!
XO.