duminică, 12 iunie 2011

Sunday's Post & Music

Heeey!!! :D

Mi-am luat o mini vacanta de blog de 2-3 zile ca sa fiu 100% concentrata pe un examen care l-am avut sambata. Guess what? N-am fost, pentru ca pe langa blog, mai am si televizor si parca toate filmele interesante s-au strans la sfarsit de saptamana, inaintea examenului meu! Ugh! Bineinteles, un ochi in caiet, un ochi in carte si mintea "Oare ce-o mai fi in blogosfera?" :)) La examen mi-a mers bine, astept rezultatele saptamana viitoare..


|Am văzut|Rio - filmul |Am ascultat| Rihanna - Man down (link mai jos!!) |Am citit| oh damn, cursuri iar!|Am făcut|cumparaturi |Am mâncat| gratar |Am băut| apa? (please read Coke :)))|Am gândit| ca n-am mai mancat de mult gogosi sau clatite.. |M-am bucurat| ca am ajuns in sfarsit acasa! |M-am enervat| ca a plouat si ca e ultimul weekend cand mai vin acasa, pana dupa sesiune |Mi-am dorit| sa fi fost vreme frumoasa de stat in balansoar! |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| ca nu am retinut nici 1/4 din cat trebuia sa invat azi..


Ca melodie de azi, va postez ceva ce initial am refuzat sa ascult, apoi am ascultat fortat, am vazut videoclipul din curiozitate, si in 2 zile, am ascultat de bunavoie de cel putin 200 de ori.. How I hate my little sweet obsessions! Rampapapam rampapapam..





PS: azi a fost o zi plina de amintiri frumoase din 2007 :) just a random thought & fact..


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.