joi, 9 iunie 2011

NOTW: Inspired by Iulia & Facebook account

Hey!!!

Am vazut acum ceva timp la Iulia pe blog un NOTD inspirat de portocale :D Mi-a placut tare mult si cum aveam si eu exact nuantele care imi trebuiau, i-am spus Iuliei ca voi incerca si eu tehnica de air brushed cu buretelul, pe acelasi model ca al ei, cu portocalele.

Inspiration: AICI!

Mie nu mi-a iesit chiar asa, am folosit doar 2 nuante: galben si portocaliu, ea a avut 2 nuante de portocaliu si galbenul. Anyway, imi place asa in mare cum mi-a iesit si mi se pare un model potrivit de vara :) Cred ca o sa-l mai incerc, dar in timpul procesului, am avut ocazia sa vad cum arata galbenul pe unghiile mele. Nu prea imi place cum imi sta fara niciun model, dar poate asta si din cauza ca nu aveam unghiile foarte mici. I'll try it again oricum :)

Ce mi-a iesit mie:


Referitor la titlu, cu Facebook account. Am primit zilele trecute un mesaj pe FB in care eram intrebata de ce nu dau accept cererilor de prietenie. Am mai spus asta intr-un post anterior, dar nu cred ca a apucat cineva sa citeasca. Pe FB folosesc un cont personal, care nu are absolut NICI O legatura cu blogul si nici nu vreau sa aiba. De ce? Personal choice! Nu am dat niciodata accept persoanelor pe care nu le cunosc si personal sau celor care nu folosesc un cont personal de FB (Iulia, Koko, Chocolate, Andreea, etc). Daca aveti un cont pe FB cu blogul si nu e pagina pentru like-uit, va rog sa nu-mi mai dati add acolo, chiar daca sunt in grupul de Beauty Bloggers.
Nu vreau sa par in niciun fel neprietenoasa, sau cum s-o interpreta si asta, dar nu vreau sa fac public blogul pe FB, acolo aleg sa-mi tin in lista doar prietenii sau persoane pe care le cunosc personal. Like I said, e alegerea mea. Daca aveti pagini pe FB pentru like-uit, stiti deja ca am dat la multe dintre voi "like" si e ok.

Nu mi-a placut deloc mesajul pe care l-am primit, din care reiesea ca eu sunt aroganta si imi urmaresc interesul. Wha'? :)) Asta e si motivul pentru care am ales sa scriu despre asta, sa lamuresc deja de ce nu accept cererile de prietenie si de ce nu fac niciodata legatura intre contul de FB si blog.


Nu uitati sa participati la giveawayul Sigma: aici! Puteti castiga o pensula F80.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.