miercuri, 22 iunie 2011

NOTW: Firy red & random rant

Hello hello!

Nu stiu daca si voi patiti asta cand sunteti in sesiune, but God, eu nu pot sa invat daca nu am manichiura facuta :)) Asa ca am luat una bucata oja rosie de la Flormar 321 si mi-am amintit ca v-am spus la ultimul NOTW ca o sa va arat cum arata pe toata unghia, uniform :)

Nu prea am multe de spus despre ea, doar ca:
  • se usuca incredibil de repede
  • necesita 3 straturi (cel putin la mine) ca sa fie complet opaca
  • rezista maxim 3-4 zile pe unghii
  • nu pateaza unghia nici atunci cand nu folosesc base coat
  • pretul (6 lei) mi se pare numai bun! :D

Din 3 straturi, tot se mai vede partea alba a unghiei, greu imi gasesc oje suficient de opace incat sa nu se vada deloc deloc pentru ca sunt foarte albe :( Oricum, pozele sunt facute cu blitz de lumina naturala (don't ask, asa scrie in carticica aparatului foto :)))


Probabil ati vazut din titlu ca urmeaza si un little random rant. Well, vroiam mai degraba sa va intreb ceva in legatura cu ce se intampla zilele astea. Azi am avut examen, oral.. As usual, m-am machiat, mi-am facut unghiile cu o noapte inainte, mi-am aranjat hainele, mi-am ondulat lejer parul. Si azi primesc intrebare "Tu asa ai venit la examen? De parca iesi in oras, la suc.." M-am cam saturat de principiul studentului "studios" (cum suna!) de "ma duc la examen nearanjat ca sa ma vada cat sunt de obosit, ca sa creada ca am invatat mult, toata noaptea". De ce? Profii trec la examen pe toti cei care vin nearanjati, nespalati, neingrijiti? Let me tell you something else. Daca nu stii subiectul, degeaba arati de parca n-ai dormit 1 saptamana..
Ok, dar.. daca sunt in sesiune, nu trebuie sa-mi mai fac manichiura? Nu trebuie sa ma machiez? Trebuie sa ma neglizez pur si simplu ca sa ma pot concentra numai pe materie? Pai si atunci.. Unde e respectul fata de mine, fata de cei din jurul meu, sa ma vada cu ditamai cearcanele?!
Bine, si eu exagerez, recunosc, ma trezesc cu 1h inainte ca sa ma machiez, but hey! E singurul moment din sesiune pe care il savurez 100% who can blame me for that?! Pur si simplu ma relaxeaza si trebuia sa recunoasteti, sa fii aranjata iti da o stare de bine no matter what. Si de cele mai multe ori, avem nevoie de asta, mai uitam de stresul examenului, ne ridica moralul si increderea in sine..


Voi cum procedati? Preferati sa va duceti aranjate la examen, sau sa para ca "ati invatat toata noaptea"? :D

Si ca sa va mai racoresc ziua (desi cam tarziu :))) va mai las o poza surpriza! :)




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.