miercuri, 8 iunie 2011

Review: Avon Invisible Light Concealer

Hey!!! ♠

Kill me or not, azi sunt inversunata impotriva unui produs :)) Asa ca o sa continui saptamana "bine" (ca si asa se anunta o saptamana cu muuulta munca) si o sa review-uiesc "concealerul" Invisible Light de la Avon.


Il am de ceva timp, aproximativ 1 an, iar vara trecuta l-am folosit destul de des. L-am gasit zilele trecute intre produse, cand mi-am mai organizat cate ceva, mi-am amintit de experienta mea cu el si l-am cautat in catalog, sa vad daca se mai gaseste. Probabil daca nu-l gaseam, nu-i mai faceam niciun review, dar am ramas masca sa vad ca pretul a mai crescut de anul trecut si inca e in catalog, la loc "de cinste" printre alte produse nou aparute. So not fair!!

Nu am foarte mare experienta cu, corectoarele, but let me tell you something! Cred ca sunt in stare sa-mi dau seama cand un produs face ceea ce promite, si cand.. nu.


Descriere neoficiala: Corector Avon Invisible Light, nuanta Light.
Ce promite: Mascheaza perfect cearcanele, acopera si confera luminozitate.
Face? In its' dreams.
Parere personala: Cred ca asta a fost primul meu corector (de unde si ideea ca nu ma pricep chiar bine) si initial am fost entuziasmata de el. Nu prea am ce sa vorbesc pe langa principalele puncte de "imi place" si "nu-mi place" asa ca o sa fac un review scurt, fara prea mult bla bla pentru ca guess what.. nu merita!

Imi place ambalajul. E igienic si usor de aplicat, imi place pensula pentru ca e foarte moale si permite aplicarea produsului in zone foarte inguste. Are o textura usoara si nu se strange deloc in pliuri. Nuanta mi se potriveste, desi e putin mai deschisa decat nuanta tenului meu, dar daca aplic peste el fdt, nici macar nu se observa diferenta de nuante :)

Nu-mi place - si tineti-va bine - sclipiciul din el! Cine a mai vazut concealer cu sclipici in el?Simt ca imi accentueaza si mai mult zona de sub ochi si chiar si cearcanele, nu-mi place ca luceste, parca ar atrage toata lumina fix in zona pe care vreau sa o estompez. Se intinde ingrozitor de greu pentru ca fiind destul de lichid, se usuca foarte repede, iar zona cearcanelor tinde sa devina uscata :| Sheer? Ar trebui sa-mi mascheze cearcanele, dar e destul de transparent (si nu am asa mare probleme cu zona respectiva, deci imi imaginez ca pentru cineva cu probleme intr-adevar grave, nu ar face fata deloc) si nu uniformizeaza culoarea din zona ochilor. Nu are niciun miros anume, dar tinde spre mirosul acela de pudra, de produs de machiaj, idk, chiar nu stiu cum sa va explic asta. Ok, miros de fard inodor :)) Nu am facut nicio alergie de la el, dar nu am avut curaj sa il aplic si in alte zone decat sub ochi.

Ingrediente: habar n-am pentru ca nu sunt scrise pe ambalajul lui, ci pe cutia in care a venit, dar pe care evident am aruncat-o in urma cu 1 an.
Cu ce il compar in prezent? NYX Concealer in a jar caruia ii voi face un review soon, dar in cadrul "holy grails".

Anyway, overall, mi-a lasat un gust amar si cred ca pe viitor ori in arunc (99%) ori o sa-l folosesc ca primer, desi cred ca nici pentru asta nu e bun!

Swatchul l-am facut ca sa vedeti in mare textura lui, si l-am si intins ca sa vedeti cum luceste. M-am chinuit destul de mult sa prind nuanta cat mai natural posibil.


Pret
: 12 lei acum 1 an, 15 lei in prezent.
Unde il gasiti?
Brosurile Avon.
O sa mai cumpar? Sa fie si ultimul concealer ever si tot nu ma convinge.
Nota: 6/10 ca are si puncte +.


Am scris cam anapoda si multe informatii in propozitii mici, dar! am vrut sa fie un review cat mai la obiect pentru ca nu mai am foarte multe de spus despre produsul asta. L-am folosit in urma cu 1 an, not anymore, pentru ca l-am inlocuit cu un altul mai bun, si totusi imi facusem atunci o parere despre el. L-am reincercat zilele trecute cand l-am gasit si mi-am amintit de ce am renuntat la el.. Imi pare rau ca mi l-am comandat.. Ceea ce mi se pare ciudat este ca inca se gaseste in catalog! Sunt produse mult mai bune care dispar din catalog dupa cateva luni (am ratat multe paletute cu farduri foarte bune), iar corectorul asta inca e acolo :| Mi se pare putin ciudat ca inca mai comercializeaza un produs care dupa parerea mea e absolut nefolositor si scot produse care chiar sunt bune.. Asta nu inteleg la politica Avon.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.