duminică, 19 iunie 2011

Sigma Giveaway Winner & Sunday's Post

Heyyy!

Cred ca a fost cea mai buna idee sa aleg castigatoarea cu List Randomizer pentru ca eu n-as fi putut niciodata sa aleg pe cineva dintre fetele inscrise.. Din mai multe motive.. Stiu ca probabil nu mai aveti rabdare sa-mi cititi ramblingul, dar giveaway-ul mi-a lasat cateva impresii..

First of all, nu cred ca trebuia sa va pun intrebarea Ce va place sa cititi pe blog.. Pentru ca majoritatea (daca nu toate) au intrat aici pentru prima oara so they don't know me at all! Stiu ca am spus ca daca in decurs de 48h castigatoarea aleasa de List Randomizer nu imi raspunde la mail, o sa aleg eu o alta castigatoare pe baza raspunsului la intrebarea de ce va doriti pensula.. Ma asteptam sa primesc raspunsuri mai clare, nu "mi-o doresc pentru ca am auzit ca e buna" :| You've gotta have a better point than that!

Ce mi-a parut cel mai rau a fost ca nu am putut sa dau un premiu cuiva care ma citeste de mult, care ma viziteaza des.. But you know I love you :D

Random.org m-a scutit de alegerea personala a unei castigatoare (care trust me, n-as fi reusit sa o aleg), asa ca nu va mai tin in suspans :)




Felicitari
, iti voi da mail in cursul serii.


Incerc sa ma calific pentru Miss Taylor Kabuki, care este tot un flat top, F80 varianta kabuki :) Nu va promit niciun alt giveaway in curand, pentru ca mai am pana ajung acolo, dar sper ca o sa-l pot organiza si pe acela :)


Sunday's Post:


|Am văzut|No strings attached si When in Rome |Am ascultat| no music whatsoever :( |Am citit| cursuri... |Am făcut| clatite cu pepene galben, banane si topping de ciocolata |Am mâncat| clatite? :> |Am băut| suc de portocale |Am gândit| ca sunt in urma cu materia IAR |M-am bucurat| ca au venit ai mei in vizita :) |M-am enervat| ca numai cand am de invatat e frumos afara! |Mi-am dorit| sa mananc inghetata.. |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| ca am avut putin mai mult spor azi :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.