miercuri, 1 septembrie 2010

Fashion - Boy-ish outfit

M-am gandit si razgandit inainte sa postez asta. N-oi fi eu pudica, dar nici curajoasa nu sunt si mi-era cam teama ce-i drept sa pun poze cu mine (?!) pe blog. Dar am zis ce naiba, acum nu m-oi fastaci ca n-am ce sa patesc :)) Si uite ca postez si asta, ce-i drept, fara fata, pentru ca era horror in momentul "photoshootului" =))

Am purtat outfit-ul (daca se poate numai asa) asta intr-o vizita de Sf Alexandru, zilele trecute :) Era mai mult o intalnire cam cu toata familia, persoane care ma stiu de cand eram mica si pe care nu le-am mai vazut de cativa ani (ultima data cred ca aveam vreo 10) si nu ma stiau decat in rochitele in care ma imbraca mama si cu coafura pe care mi-o aranja ea de fiecare data. Asa ca am zis ca tre
buie sa fac o impresie buna (sper) si sa-mi dau silinta sa gasesc ceva lejer si dragut.

Nu prea m-am chinuit mult si asta este rezultatul:

poza Converse: brand-city.co.uk
Camasa: Stradivarius
Jeans: Erros
Tenisi: Converse

N-am reusit sa fac poza cu de-a intregul pentru ca n-am mainile atat de lungi si nici loc pe care sa pun aparatul sa incap in toata poza, dar in picioare am avut niste tenisi de la Converse, culoare asemanatoare cu a camasii. Ca accesorii am avut bratarile de la mana dreapta, un lantisor de argint si cam atat pentru ca as fi fost cam prea incarcata pentru o vizita. Parul l-am avut strans intr-o coada impletita intr-o parte :D
Asta e si primul outfit de pe blog, nu stiu ce-o sa se aleaga de ideea asta a mea de a posta si lookurile, dar daca merge bine, daca nu, aveti voi inspiratii mai mari pe alte bloguri :D

Voi ce-ati mai fi adaugat la lookul asta ca sa-l mai completati?
V-am pupaat!

XO.