joi, 23 septembrie 2010

Tag: 8&8

Azi intrat pe blog si imi verificam, ca in oricare alta zi, lista de blogroll sa vad noi postari de la voi. Si peste tot Tag 8&8. Din curiozitatea-mi specifica, am tot dat click pe fiecare postare si mare mi-a fost mirarea sa vad ca am fost taguita de 3 ori de catre Shopperita, Ella si Dodo. Le-am pus in ordinea in care am vazut postarile lor. Multumesc fetelor de tag!

Regulile:

* Sa raspund la intrebarile puse de fete;
* Sa creez si eu 8 intrebari;
* Sa dau tag-ul mai departe catre 8 persoane.

So here I go:

  • * De la Shopperita
1. Ce te-a determinat sa iti creezi propriul blog?
De mult imi doream sa imi impartasesc pataniile in materie de make-up, cosmetice si altele, cu persoane care imi impartasesc si ele la randul lor placerea. Asa ca, here I am :D

2. Ai vrea sa vezi cum arata viitorul tau?
Cateodata da. Dar probabil n-as mai trai prezentul.

3. Care este cea mai mare realizare de a ta pana acum?
Faptul ca am reusit sa intru la o facultate la care nici nu visam ca as putea sa intru, ca am reusit sa-i fac fata, cu bursa cu tot (era o intrebare de laudaaaaat :)))

4. Cum ti-ar fi placut sa te cheme?
Laura is fine by me :D

5. Fara ce lucru nu vrei sa traiesti?
Telefon. Ma ajuta sa tin legatura cu persoane dragi, pe care nu le vad zilnic, sau atat de des pe cat mi-as dori.

6. Ai vrea sa fii baiat?
Pentru o zi, da. Mai mult , nu :|

7. Care este pasiunea ta cea mai mare?
Sa vizitez diferite orase, locuri, tari (atunci cand imi permite bugetul), sa calatoresc.

8. Make up sau fashion?
Can't there be both? :D Fine, fashion.

  • * De la Ella
1. Ce persoana este modelul tau in viata, te inspira?
Bunica mea. Mama si tata anytime :X

2. Cum a fost primul sarut?
Fastacit :)) Si total nereusit.. Abia daca imi mai amintesc stiu doar ca vroiam sa se termine mai repede, ca sa stiu ca s-a dus :))

3. Daca ai reusi sa schimbi ceva in Romania, care ar fi acel lucru?
Multe. Nu prea ma pricep eu la politica, dar sincer cred ca pe undeva pe acolo e o greseala. As schimba mentalitatea oamenilor, dar din pacate nu se poate.

4. Cu ce vedeta crezi ca semeni?
Mi s-a spus ca seman cu Natalie Imbruglia.

5. Ce obiect vestimentar il consideri must have pt sezonul toamna/iarna?
Geaca de piele.

6. Cum ai aflat ca "nu" exista Mos Craciun?
Il asteptam in Ajunul Craciunului in fiecare an cu sora mea pana cand ne-am dat noi seama ca parintii incearca sa ne traga pe sfoara. Cred ca am fost crescute in realitate si nu au acordat prea multa importanta existentei lui Mos Craciun. Dar si acum (la 22 de ani) nu vreau sa stiu/vad niciun cadou inainte de dimineata de 25 dec. E scandal mare in fiecare an pe tema asta ca nimeni nu vrea sa astepte ca mine :))

7. Care este deviza dupa care te ghidezi in viata?
All you need is faith, trust and a little bit of pixie dust.
Nobody is imperfect. The word itself says "I'm perfect"
Life is about avoiding jealousy, overcoming ignorance and building confidence.

8. Care e ultimul lucru pe care l-ai cumparat azi?
Paine :))

  • * De la Dodo
1. Care e primul lucru la care te gandesti dimineata cand te ridici din pat?
Mai stau 5 minute, ca nu cred ca e nevoie sa-mi indrept parul cu placa :))

2. Cele 3 lucruri la care n-ai renunta nici in ruptul capului sunt..?
Telefon, fond de ten si placa.

3. Cel mai prost obicei al tau este..?
Vorbesc mult cand sunt la masa :))) si in general de fapt.

4. Daca ai avea sansa sa iti schimbi viata cu alta a unei persoane de notorietate, care ar fi persoana aia si de ce?
Blake Lively.. Imi place mult de ea si let's be serious, she kissed Chace Crawford!

5. Daca ai alege intre a purta ochelari si a purta lentile de contact ce ai alege? De ce?
Ochelari. Inainte ii uram si nici acum nu sunt obisnuita cu ei extraordinar de bine. Dar cred ca imi dau un aer interesant si pana la urma, fac parte din mine, din farmecul meu :D + ca am complex ca am nasul cam mare si cateodata am impresia ca ochelarii imi ascund “defectul” :))

6. Un lucru care te dezgusta la persoanele din jurul tau:
Faptul ca ajung sa ma vorbeasca in spate si sa-mi zambeasca in fata. Si ca si trasatura de caracter: ingamfarea.

7. Alege: sa ai un machiaj impecabil dar parul sa nu fie intr-o zi buna, sau sa ai un par superb si sa nu stii cum sa te machiezi?
Machiaj impecabil, parul il aranjez intr-un coc si l-am rezolvat :D

8. Daca ai avea abilitatea de a manevra timpul, care ar fi primul lucru pe care l-ai face, ai da timpul inapoi sa retraiesti clipele frumoase si sa indrepti anumite greseli, sau ai da timpul inainte ca sa vezi ce urmeaza?
As da timpul inapoi doar ca sa retraiesc momentele frumoase, n-as schimba nimic.


Phiu, am avut ceva de scris, dar am triumfat. Stiu ca trebuie sa taguiesc alte 8 persoane, dar deja le-ati taguit voi, fetelor!! Asa ca nu-mi mai ramane decat sa pun intrebarile mele si las la latitudinea voastra daca vreti sa raspundeti sau nu. [special tag for Dodo! Poate nu-l faci ca vin dupa tineeee :))]
  1. Ce sport iti place?
  2. 3 calitati si 3 defecte.
  3. Care e serialul tau preferat?
  4. Unde te vezi in 10 ani?
  5. Ce alegi intre un weekend la mare si unul la munte?
  6. Articolul tau preferat de imbacaminte pe care il detii este..?
  7. High heels sau no heels?
  8. Produsul preferat de make-up la care nu ai putea sa renunti?

XOXO.