marți, 21 septembrie 2010

Make-up: Back to school #2

So here I am cu lookul mai puternic pentru back to school #2. In realitate, mult mai puternic, iar pe pleoapa superioara e o nuanta de mov-gri, nu griul care se vede :( Anyway, n-a iesit chiaar atat de puternic pe cat m-as fi asteptat, cel putin nu in poze, dar aproximativ cam asta e lookul meu day-to-day la facultate :D In mare, e un smokey simplu, eu asa ii zic :)) Creion negru smudge-uit (is that even a word?!) si estompat cu fard violet inchis spre negru, si un roz pal spre bej blenduit pana la highlight (ce explicatieeeeee?!?! =))) Nu prea ma pricep sa descriu ce-am facut acolo, cel mai bne vedeti din poze si daca vreti sa incercati asa ceva, cel mai bine faceti dupa ideea voastra, greu nu e.. pana la urma il fac si eu :))
Ok, no more talking, young lady! :D


Maine termin si cu back to school in sfarsiiit :D Am pregatit azi si niste outfituri pentru 4 octombrie, la facultate si maine vreau sa va arat. Am gasit mai multe combinatii si am maaaare nevoie de voi sa-mi spuneti pe care sa o aleg pentru ca vreau sa arat bine :D Si in voi am incredere, am avut o experienta neplacuta cu o prietena, va povestesc eu maine mai multe..

XOXO.