vineri, 24 septembrie 2010

Review: Body Butter by Fennel

Heyyy girls!

New review is up! :D Cum am citit foarte multe reviewuri pozitive la unturile de corp de la Fennel, ieri, prin Carrefour, am tras un ochi si la raionul cu "bunatati" cum imi place sa-l numesc eu, acele rafturi cu muuuulte creme! Si am cautat nerabdatoare randul cu Body Butter de la Fennel, sa vad ce sortimente si arome gasesc.

Nu le mai retin pe toate, dar asta mi-a atras atentia in special, am cumparat-o and here's the review.

PS: Pentru crema de corp nu-mi trebuie saptamani ca sa ii decid soarta, o singura utilizare ma convinge! :D

Cucumber and Melon Body Butter by Fennel


Descriere neoficiala: Unt de corp cu castravete si pepene galben.
Ce promite: Super hidrateaza pielea datorita texturii grase.
Face? Da.
Parere personala: Nu eram eu prea convinsa de marca Fennel, pentru ca am avut si de fapt inca mai am un scrub de la ei, care dupa ce l-am folosit mi-a declansat o alergie usoara. Incercasem acum vreo 2 luni untul de corp la o colega si mi-a placut textura, mirosea foarte frumos (era roz, nu mai stiu cu ce aroma) si nu ramanea senzatia aia de grasime pe piele. Cand am desfacut cutiuta cu pepene si castravete, m-a "lovit" cel mai frumos miros de crema din cate am mirosit! Ok, poate exagerez, dar miroase exceptional! Comestibiiiil! :)) Aseara am facut si incercarea, sa vad cat rezista mirosul pe piele, care e senzatia care ramane, cat de repede se absoarbe, etc.

Mirosul rezista cam 1 zi si pielea ramane hidratata destul de mult timp. Eu am palicat untul dupa dus, aseara, si acum inca simt senzatia de hidratare si un miros placut, usor sters, de penene galben proaspat. Imi place!
Felul cum se absoarbe? Ei bine folosesc si crema de la Elmiplant pentru corp, cea pentru piele extrem de uscata, si aceea intra foarte greu in piele, e foarte grasa. La untul de corp (am zis ca cel mai bine fac o comparatie cu crema de la Elmiplant ca sa intelegeti mai bine) textura e putin mai "light" nu e atat de grasa, dar intra destul de greu in piele. Nici eu n-am pielea foaaarte uscata zilele astea ca am tot folosit crema de la Elmi.
Overall, imi place foarte mult, am ramas surprinsa de calitatea ei si de ceea ce stie sa faca :D
Ce nu-mi place? Pana acum nu m-a dezamagit, pare ok, sper sa nu fie nevoie sa fac un update negativ la reviewul asta :D
Pret: 10 RON
O sa mai cumpar? Da, alta aroma.
Nota: 10/10

Sper ca va este util reviewul asta rapid, nu prea sunt multe de zis, cu siguranta ati mai citit voi si pe alte bloguri despre untul asta :D

PS2: Acum dau o fuga la posta sa-mi ridic comanda de la ELF. Sunt atat de nerabdatoareee sper sa n-am surprize neplacute :D :-S

Take care!
XOXO.
Lauren