vineri, 3 septembrie 2010

Make-up: Smokin Hot by Special K

Din seria: imi place sa masacrez make-up urile altora am revenit cu a 2a incercare (a.k.a. masacru :))) de reproducere al unui model made by Special Koko: Smokin Hot LOTN (pe care o admir enorm pentru talentul ei si pentru minunatul blog pe care il detine).

Mi-a atras atentia pe loc make-up ul asta si mi-am dorit foarte mult sa-l incerc. Nu mi-a iesit cine stie ce, pentru ca nu am avut baza de machiaj si culorile nu sunt atat de intense pe cat mi-as fi dorit sa fie, dar in principiu mi-a iesit ceva dragut, zic eu.

Poze cu intregul look nu am pentru ca nu am reusit sa fac decat un ochi pentru ca n-am mai avut rabdare de al 2lea si imi cam pare rau, dar sigur o sa-l refac cand voi iesi data viitoare in oras!

So here it is:


Orice critica (constructiva), parere, sugestie, comentariu, binevenite!! :D Nu am postat nici produsele folosite pentru ca nu prea vad rostul, daca vrea cineva sa stie, sa-mi spuneti si postez si produsele :)

PS1: Am schimbat in sfarsit designul blogului!! Cel de dinainte era cam incarcat, urmaream foarte greu din cauza fundalului, dar acum mi-e mai usor si-mi plac mai mult culorile de acum. :)

PS2: S-a dus si sesiunea de toamna, s-a incheiat cu un real succes, am trecut si singura restanta (sa ma mandreeesc ca a fost doar 1) pe care o aveam! Acum anul 4 se anunta greu, dar ii dau eu de cap.

XOXO.

Update:
Produsele folosite:



1: Avon Color Trend, Star Light
2+3: Avon True Colour Quad, Sandy Corals
4: Avon Color Trend, Beige Frost
5: Oriflame Eyeshadow Pencil, Champs Elysees
Mascara: Maybelline Extra Super Lash



Pentru ten:
  • Fdt Maybelline Affinitone Mineral nr. 21, Nude
  • Concealer NYX Light
  • Blush NYX Natural