marți, 31 august 2010

Inspiratie & time to do some changes

Ce m-as face eu fara inspiratie de la voi, fetelor? Bloggeritele mele preferate pe care le-am descoperit de curand si care m-au inspirat sa fac schimbari atat de mari intr-un timp atat de scurt. Nu pana demult imi tineam produsele de makeup intr-un singur portfard urias, cat de cat arajate acolo, dar intotdeauna inghesuite. Si cum niciodata nu-mi vine sa ma despart de vreun produs, le pastrez, pentru ca sunt "bune la casa omului" si de ce sa nu recunosc, nu-mi place sa cer de la altii atunci cand stiu ca pot avea si eu, am decis pana la urma sa-mi fac ordine in ele.

Asta a iesit:

Le-am impartit in portfarduri mai mici, iar in cel urias (roz) mi-am pus produsele pe care le folosesc zilnic si reprezinta strictul necesar pentru machiajul de zi cu zi. Nuante de eyeshadow nude, rimelul preferat, un gloss, un ruj un creion negru, fond de ten, concealer (toate insiruite intr-o "ordine" dupa cum bine cititi :)))). M-ati inteles voi la ce ma refer.

Pensulele le tineam intr-un suport in portfardul roz, dar acum am descoperit (thank God for that) pahare pentru creioane! Si le-am aranjat frumos acolo, sa-mi fie mai usor sa le iau cand am nevoie si clar sa stea si ele cumintele intr-un singur loc, nu inghesuite intre farduri (mai nimereau saracele si pe acolo). Dar gata, m-am cumintit! :))

Ce se mai vede in poza e portfardul cu produse pentru ten: fond de ten, concealers, blushes, perle, etc; un portfard cu oje (nu sunt chiar toate care le am dar o mare parte), un portfard cu produse ptr buze: glossuri, rujuri, balms; iar sub el o cutie cu eyeshadows (care stau perfect acolo!). Intr-un pahar am pus pensulele si intr-un altul creioanele si restul rimelurilor care le mai am, unele neterminate, altele care asteapta sa mai fie folosite :D

Le-am pus pe toate intr-o cutie mare (peretii negri) pe care o tin intr-o biblioteca in camera. (n-am mai facut poza si la aia, era prea de tot) Cert e ca e o schimbare majora pentru mine si ma face sa ma simt mai bine.
Mai ordonata, mai linistita, si parca, cu mai mult chef de achizitionat produse! Yey! Ma bucur ca mi-am facut curaj sa le asigur produselor mele un loc mai bun :D

XO.