joi, 2 septembrie 2010

Make-up: Romantic Autumn by Anda Zelenca

Ei hai ca am facut-o si pe asta! Prima data cand am incercat sa reproduc un machiaj de la cap la coada, fara nicio adaugare personala. Citeam postul Andei zilele trecute, cu Romantic Autumn Makeup si asa m-am indragostit de ce-a realizat ea acolo, incat am zis sa fac si eu o incercare (mai mult sau mai putin reusita), sa vad daca imi poate iesi ceva asemanator.

Nu sunt "mandra" de ce mi-a iesit pentru ca stiu ca se putea mai bine, dar pentru asta e nevoie de multa munca, ore de exercitiu si mai ales talent si rabdare! Ca pasiune am si eu, dar imi lipsesc restul :))

Ei bine am pus si cateva poze ca sa vedeti ce mi-a iesit mie + poza de inspiratie a Andei.
Hope you like it!

XO.
[Nu am avut baza de machiaj, in realitate culorile sunt mai puternice.]

[Poza de inspiratie a Andei]

Multumesc si Andei pentru raspunsul la mail! :*