miercuri, 8 septembrie 2010

Excursie, blog awards & updates

Hey girlies!
M-am gandit sa fac un post in care sa va anunt ca o sa lipsesc de maine, 1 saptamana. De ce? Ei bine, plec intr-o excursie cu sora mea in Ardeal, mai exact Arad si Timisoara, in vizita la verii nostri. Abia astept sa plec, stiu ca o sa ne distram si o sa si vedem o multime de lucruri interesante, ultima data cand am fost pe acolo eram muult mai mici :) O sa postez cand ma intorc si un mini-jurnal de journey haha cu poze si locuri pe unde am mers si vizitat.

In drum, o noapte o sa ramanem la Sibiu (de unde stiu ca este Iguanitza) si o sa vizitam si orasul vechi, pe care abia il astept!! Ador arhitectura veche si casele specifice zonei. Ma gandesc cu groaza cat o sa am de recuperat, de citit blogurile pe care le citesc in fiecare dimineata, dar o sa fie distractiv si o sa ramanem cu amintiri frumoase (e prima data cand plecam doar noi 2 la drum atat de lung).

Acum ceva timp, cand circulau blog awards, am mai primit cateva de care n-am mai scris pentru ca am zis ca nu merita sa fac 1000 d posturi, dar intre timp s-au strans si am vrut sa multumesc fetelor care mi le-au acordat. Am mai primit blog awards de la:
Multumesc muult de tot fetelor ca v-ati gandit si la mine, thank you thank you thank you!

Cat despre absenta mea, dupa ce revin din excursie urmeaza niste postari pe care le aveam pregatite, un haul cu hainute si produse nou cumparate, un review la... (secreeet!) siii back to school look, pe care l-am pregatit pe jumatate :D

Anyway, sper sa va gasesc la fel de vesele si abia astept sa citesc ce-o sa scrieti intre timp, trebuie sa ma pun la curent cu tooooot. Offf, de-as fi putut sa-mi iau laptopul cu mine, dar vreau sa nu-mi distraga nimic atentia de la excursie, sa ma bucur 100% de ea. Intelegeti voi.

V-am pupat, take care, girls!!
XOXO. L.

ps: toate comentariile noi o sa le aprob dupa ce ma intorc