luni, 20 septembrie 2010

Make-up: Back to school #1

Hey hey, bees! :D (ok, stupid entry :)))

Am zis de ceva vreme ca vreau sa fac un look back to school si mai bine mai tarziu decat niciodata (e aproape sfarsitul lui septembrie iar back to school-ul meu a avut ceva de asteptat). Si ca sa-mi puna bete in roate, bateria camerei foto se si terminase zilele trecute. Ei, azi mi-am luat inima in dinti si am incercat prima varianta de back to school make-up. De ce prima? Pentru ca pentru unele dintre voi, ceea ce am facut eu nu reprezinta machiaj, si doar o culoare acolo bej/nude/maro, si un mascara, si preferati ptr scoala un model mai puternic. Asa ca am zis sa incerc 2 tipuri diferite, unul pentru cele care prefera culori mai nude la scoala/facultate, si unul mai indraznet, care sper sa-l fac maine :D Anyway, las bla-bla-ul deoparte ca nu vreau sa va plictisesc prea tare si va arat ideea mea pentru back to school!

Pozele sunt facute la lumina de neon, alba, fara blitz. Am ales cele mai credibile poze din vreo 50! :| Aparatul meu nu vrea si nu vrea sa redea culorile exact asa cum sunt!

Ce-am folosit:

Alte produse:
  • Fond de ten Maybelline Affinitone Mineral (nuanta 21 Nude)
  • Concealer NYX nuanta Light
  • Mascara Rimmel Extra Super Lash nuanta Black
  • Creion de ochi NYX Brown (vezi review aici) notat cu nr 4.
Daca aveti alte intrebari sau sugestii, asteeept :D

Take care, girlies. XOXO.

PS: maine vine si "runda" 2 de back to school make-up pentru cele care vor model mai puternic. :D