sâmbătă, 4 septembrie 2010

Saturday's Movie: Top 4

Am primit tag-ul de la Dodo si am zis sa-l onorez cat mai repede, fiind si sambata azi.

Tagul de refera la unul din filmele mele preferate, film care l-as recomanda (sper ca am inteles bine) intr-o seara de sambata, friguroasa, in care vremea ne impiedica sa iesim la plimbare sau in alte parti. M-am gandit mult despre ce film as putea sa scriu, am atatea filme preferate incat mi-e extrem de greu sa aleg unul singur. Si cum nu prea pot sa ma tin de regula tagului, am ales un top 4 (bine ca n-a fost top 10 :))) al filmelor mele preferate pentru sambata seara.

  • Memoires of a Geisha - Mi-a placut foarte mult filmul asta, ca si cartea, are un subiect atat de controversat si pe langa asta, in spatele actiunii se ascunde o frumoasa poveste de dragoste. Mi se pare destul de potrivit pentru o sambata seara.
  • Fluke, o minune de catel - Intotdeauna mi-au placut filmele cu caini. Si cand in poveste, cainele poate sa si vorbeasca, cu atat mai bine! Daca n-ati vazut filmul si va hotarati sa-i give it a try, sfatul meu cel mai sincer e sa va luati un pachet urias de servetele langa voi. Nu cunosc pe nimeni care sa nu fi plans la el, e destul de vechi filmul, dar ramane printre preferatele mele.
  • The Proposal - Si pentru ca stiu ca o seara de sambata cateodata nu e completa fara o comedie buna, m-am gandit muuult la ce as alege. Am vazut atatea comedii romantice si am ras la atat de multe incat cu greu m-am oprit la Sandra Bullock si Ryan Reynolds. De ce? Pentru ca pe langa povestea romantica din film, situatiile in care sunt puse personajele celor 2 sunt cu adevarat comice.
  • Mr & Mrs Smith - My all time fave movie, l-am lasat ultimul pentru ca nu e tocmai potrivit pentru o seara de sambata, nu intra tocmai in tiparul filmelor romantice, comedii, etc, dar nu puteam sa-l las deoparte. Ador filmul asta si l-as putea vedea de 1 milion de ori fara sa ma plictisesc. Love Brangelina!
Mi-a fost destul de greu sa aleg filmele astea pentru ca, cum am mai zis, am vazut si mi-au placut foarte multe filme, dar pe cele mentionate le-am retinut in mod special.

Vizionare placuta!

In tag nu scrie daca trebuie sa taguiesc o singura persoana sau mai multe.
I tag: Shopperita si Michelline + cine mai vrea sa-l faca! :)

XOXO.