marți, 7 septembrie 2010

Review: Bioten - crema hidratanta

Acum cateva zile (probabil cateva saptamani deja) citeam la Iguanita pe blog despre lotiunea tonica de la Bioten cu miere si cimbrisor. Si tin minte ca i-am scris ei intr-un comentariu la postarea respectiva ca ma batea si pe mine un gand sa incerc gama asta noua de la Elmiplant, pentru ca am devenit fan al firmei asteia :)) Ei bine, faceti cunostinta acum cu posesoarea cremei din imagine! ME!


M-am gandit daca sa ii fac review sau nu, dar pana la urma merita saraca un post pentru ca si-a facut treaba exemplar pana acum!!
Prima data am deschis cutia si cand am mirosit-o.. Mi-a picat cerul in cap. Era mirosul ala dulce de miere, care ma scoate din sarite la creme, pentru ca e muuuult prea dulceag. Nu mi-a placut deloc! Dar am zis hai sa o incerc si pe fata sa vad ce senzatie lasa. Mi-am curatat tenul si m-am spalat cu sapun si am aplicat un strat destul de subtire de crema. Bineinteles, dupa miscarile de "masaj" facial de care m-a invatat matusa mea, am asteptat sa intre bine in piele si am stat sa ma uit in oglinda vreo 5 minute. M-am simtit atat de usurata, eram pur si simplu fresh! A intrat foarte bine in piele si mi-a lasat o senzatie de racoare extraordinara, + ca mirosul nu era atat de tare precum il simtisem eu in cutiuta, intitial. E un parfum discret, dulce si fresh. Il ador!!!

Am folosit crema asta deja de vreo 4 zile si m-am lamurit! Tenul meu arata mult mai curat, a reactionat foarte bine la schimbul de crema (inainte foloseam Elmiplant crema pentru ten normal/mixt), lucru care e destul de apreciat la tenul meu, care v-am mai zis, are momentele lui de "glorie" in care mi-as dori sa mi-l schimb complet!

Pretul cremei: 8,66 ron (apreciati precizia cu care va zic pretul =))) in Auchan, dar o gasiti la maxim 10 Ron (nu cred sa fie adaosul atat de mare!) in Cora, Carrefour & alte magazine de genul, cu produse cosmetice.

O recomand? Da. Pentru ca pentru mine si-a facut treaba exceptional si va spun sincer, n-am nimic sa-i reprosez pana acum. In cazul in care imi apare vreo reactie "adversa" o sa va spun, sa speram ca nu, pentru ca sunt entuziasmata de descoperirea unei creme atat de bune, la un pret.. infim?

Voi ati folosit produse din gama Bioten? Sau Elmiplant?

XO.