marți, 17 ianuarie 2012

Review: Avon Planet Spa masca exfolianta iluminatoare

Hey ♥

Trebuie sa fac ceva cu titlurile astea prea lungi, zau. Sau doar pe mine ma deranjeaza? Mi se pare ca sunt mult prea lungi, dar nici nu am cum sa le scurtez, de exemplu, cel de azi.. N-aveam cum.. Poate pana la urma gasesc o solutie, I have no idea yet!

Pe timp de "revolutie" am timp sa-mi fac si masti (I wanna look good no matter what :))) asa ca azi a venit timpul pentru reviewul mastii de la Avon. God, I love Planet Spa, mi se pare cea mai buna gama a lor, singura de la care am "curajul" sa comand produse pentru ingrijire.


Descriere neoficiala: Avon Planet Spa Masca exfolianta iluminatoare cu sake si orez (aaaha! ei sunt de vina pentru denumirile astea lungi!)
Ce promite: Ten luminat si curat.
Face? Da.
Parere personala: M-am exprimat si mai sus, gama Planet Spa de la Avon imi place foarte mult. Singura de la care as avea curaj sa comand? Da, pentru ca am avut in trecut experiente neplacuta cu produsele lor de ingrijire, I just don't trust them. Si in plus de asta, gasiti mult mai multe produse bune in oras la preturile lor, produse pe care le puteti incerca in magazin, in cazul in care stiti ca sunteti predispuse la reactii alergice. & let's face it, in ziua de azi, gasim tot felul de produse pentru toate tipurile de piele, eu am avut experientele neplacute in urma cu cativa ani buni.

Revenind la masca exfolianta, nu stiu de ce exfolianta.. Are intr-adevar niste particule in compozitie, dar nu simt ca ar exfolia ceva, poate doar imi maseaza pielea mai bine, simt ca o curata mai bine, dar exfoliere.. not much. Sau cel putin, nu pentru mine. In momentul de fata, e singura masca pe care o folosesc.

Imi place mirosul. Doamne, I'm in looove with it! Desi are in denumire nume de cereale, mie sincer nu mi se pare ca mirosul aduce cu ele.. Mare mi-a fost mirarea cand am folosit-o in vacanta acasa si tata se intreba nedumerit de unde miroase in casa a orez.. Dar zau ca mie nu-mi miroase asa, e ceva dulceag, floral, calmant. Exact ce trebuie atunci cand imi fac o masca.. sa ma relaxeze.

Se foloseste putin diferit fata de alte masti pe care le aplicam direct pe pielea uscata. Se aplica pe pielea umeda si se intinde bine pe toata fata, evitand zona ochilor si a buzelor (ca de altfel, niciodata n-am folosit masca in jurul ochilor sau buzelor). Apoi se asteapta pana se usuca si se curata cu apa calduta. Imi place modul asta de aplicare pentru ca, prin miscarile respective, simt ca tenul se curata putin. La alte masti, aveam cateodata senzatia ca mai mult tin "murdaria" pe ten, in loc sa o curat, asa ca masca asta e si 2 in 1 pentru mine: cleanser + masca.

Ambalajul, ca stiti ca am probleme cu aspectul asta, imi place! E simplu, n-are 1000 de desene pe el si nici nu e puternic colorat. Foarte igienic, de tip tub.

Cantitate/pret - foarte ok, 75 ml pentru 13 lei (am prins oferta 2 produse la pret de 26 lei), o folosesc de 2x pe saptamana de aproape 2 luni si am consumat din ea cam 2cm din partea de sus, din 10cm in total. - era mai usor sa fac poza, dar nu se vede deloc.

Efectul mastii? Nu imi vad fata mai luminata, dar imi simt tenul mai curat, mai fin si relaxat dupa aplicarea ei. Mi-a fost teama ca ar putea sa imi inchida porii sau sa ii incarce mai rau, dar n-am avut probleme de genul acesta.

Nu-mi place ca ambalajul nu contine toate datele necesare! Tubul cu produs a venit ambalat intr-o cutie de carton.. Eu nu le pastrez asa, pentru ca nu am atata spatiu de depozitat si cutiile le arunc. Odata cu ea, am aruncat in schimb si detalii importante despre masca, ca modul de folosire, ingrediente (!!!), detalii despre producator. Pentru lucrul asta, au un mare minus.. N-o sa ma apuc sa pastrez acum toate cremele in cutiile in care vin ambalate, e greu sa le folosesc asa si bineinteles, nici nu dispun de atata spatiu..

Overall e un produs ok. O folosesc cu drag si as aplica-o si zilnic daca ar fi indicat, din cauza aromei relaxante, dar stiu ca nu i-as aduce niciun beneficiu tenului, ci din contra. Nu as putea sa o recomand niciunui tip de ten, poate cel mult unui ten normal.. Genul acesta de produse consider ca de multe ori sunt achizitionat-o "la noroc", pentru ca sunt oarecum considerate produse "tratament", nu intra in rutina zilnica. Apoi, daca masca asta nu-mi face niciun rau mie, unei persoane chiar cu acelasi tip de ten ar putea sa ii dauneze.

Am avut multe masti cumparate din recomandari ale prietenelor, care lor le-a priit, dar eu am avut alte efecte de pe urma lor.. Si cand am cumparat masca de la Avon, am fost sceptica la inceput. S-a dovedit a fi potrivita pentru tenul meu si m-a multumit.

Din aceeasi gama, Planet Spa, cu orez si sake, vreau sa incerc crema/gelul pentru ochi.

Pret: Am gasit-o cel mai ieftin la oferta de 2 produse din aceeasi gama la 26 lei, deci 13 lei.
Unde il gasiti?
In cataloagele Avon, sau la standurile din oras (in Bucuresti stiu doar unul singur in magazinul Unirea)
O sa mai cumpar?
Da.
Nota: 9/10

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.