joi, 19 ianuarie 2012

Let's Talk: Ageing or... is it just me?!

Hey ♥

Long time no talking!!! Mi-era dor sa reiau rubrica asta pe blog pentru ca in ultima perioada am rarit postarile si m-am axat in general pe reviewuri. N-am mai facut de mult un haul sau tag, dar nici un articol de ramble, asa ca azi mi-a revenit "cheful" de chat :D

Saptamana trecuta am schimbat primul buletin. Si cum stiti ca l-am facut la 14 ani si e valabil 10, well.. I count them :D N-am sarbatorit in niciun fel (deocamdata) pentru ca n-am avut chef. At all. Mi-am dorit sa stau acasa, linistita, cu familia, dar bineinteles, cu tort. Ah, cat regret ca n-am apucat sa-i fac poza sa va arat, a fost delicios, vanilie cu fructe!

Acum 4 ani, eram tare suparata de ziua mea pentru ca schimbam "prefixul" si aveam impresia ca se pierde o perioada din viata care imi place foarte mult.. Ca incet incet o sa ajung la o varsta la care n-o sa mai mearga sa "ma prostesc" si trebuie sa fiu si serioasa.. Nu stiu daca m-am schimbat de atunci (I think I have) dar anul asta, n-am mai simtit ca imbatranesc. Poate m-am obisnuit cu ideea ca indiferent ce fac, o sa tot adaug cate un an in plus in fiecare ianuarie, sau.. m-am desteptat.. sau nu :)) Si serioasa? Inca nu atat cat ar trebui, but still working on it..

Saaau.. poate e de vina facultatea, daca acum, in loc sa stau sa invat pentru sesiune, as fi avut un job stabil, cu 8h pe zi, si nimic altceva, poate as fi simtit ca am asa o varsta.. Dar eu tot am impresia ca sunt undeva pe la 17-18 ani & it's funny :D O sa rada probabil ceilalti cand o sa ma lovesc cu capul de perete la sfarsitul facultatii si o sa ma trezesc complet bulversata de schimbarile de atunci :)) Pana acolo, let's have fun!!

Ma rog, cred ca asta vroiam sa va povestesc, ce-am "patit" eu saptamana trecuta. Ah, si de buletin! Doamne, nu credeam ca e atat de complicat sa depui niste acte. Bineinteles ca exista avizier la sectia de politie, unde sunt afisate toate documentele necesare pentru schimbarea buletinului expirat, dar m-am dus de 3 ori in zile diferite, de fiecare data era alta problema cu actele mele..

Voi stiati ca daca nu aveti actele in original, de exemplu cel de proprietate, si duceti doar copia, nu e de ajuns?! Adresa respectiva e si in vechiul buletin, de acum 10 ani.. Doar nu am pastrat o copie de atunci ca sa-mi modific buletinul oricand.. Mi s-a parut tare ciudat.. Apoi, m-a intors din drum si a doua oara, pentru ca nu eram insotita de proprietarul locuintei.. Aveam actul in original, doar nu l-am furat ca sa-mi refac buletinul expirat, pe care oricum aveam trecuta aceeasi adresa, de pe numele tatalui meu, la fel si el, scris pe buletinul vechi. E de la sine inteles ca abia si-a facut timp sa vina sa stea cu mine la coada la Politie, ca sa depun 3 acte, cand trebuia de fapt sa fie la servici. Macar am dat de o doamna draguta acolo care m-a ajutat.

Nu-mi plac deloc institutiile astea, sunt complet pierduta cand intru acolo, abia ma descurc. Si nu mi-e rusine sa intreb, chiar cer informatii atunci cand am nevoie de ele si caut pana gasesc pe cineva care sa-mi poata spuna concret. Dar la banci si politie nu ma descurc punct. Ma simt de parca toti vorbesc o limba complet diferita de a mea si nu pricep absolut nimic.. Plus de asta, am ajuns la un moment dat la etajul pentru inmatriculari masini. Cate acte trebuie! :O

Abia astept sa-mi ridic buletinul nou peste 1 saptamana, sper ca am iesit mai "comercial" in poza, ca cel vechi era de nearatat.. Daca nu.. Oh well, inca 10 ani in care sa-mi fie rusine de poza din buletin, inca 10 ani in care cand ma duc la posta, il pun pe verso, ca sa nu bufneasca in ras cei din spatele meu, & so on. Happy happy joy joy :D

O sa va spun atunci cum mi-a iesit, sunt taaare curioasa!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.