vineri, 27 ianuarie 2012

#6 Favorite Eyeshadow: Avon Trio Rosewood

Hey ♥

Mi-am amintit ca in urma cu cateva luni, incepusem o serie cu produse preferate, in care va aratam pe categorii care sunt cele care au castigat, de-a lungul folosirii, titlul de "holy grail" pentru mine. Daca ma urmariti de ceva timp, probabil ca stiti, daca nu, sau daca ati uitat, gasiti si restul postarilor sub tagul "holy grails" in sidebar dreapta :)

Am vrut sa reiau seria si am gasit si carnetelul pe care le scrisesem, pregatite fiind pentru postarile programate.. Intre timp, am abandonat seria pentru ca n-am mai avut timp de poze. Vreau sa o reiau de unde am ramas, dar unele dintre produsele de pe lista mea s-au mai schimbat intre timp (cele pe care le-am postat deja, raman, bineinteles) :D Asa ca voi reveni cu produsul de pe lista care inca a mai ramas.

Imi cer scuze de pe acum pentru ca arata in felul in care arata, am tras de trio-ul asta de aproape 2 ani incoace si tot nu-mi vine sa-l termin :))

Avon Trio, nuanta Rosewood


LIKES
  • rezistenta este foarte mare, l-am folosit peste primerul ELF si mi-a rezistat impecabil 12h, nu imi amintesc sa mi se fi strans...
  • nuantele sunt foarte frumoase, rozul este o nuanta pe care nu am mai gasit-o pana acum in niciun fard/trio/quad
  • fardurile sunt mate, cu exceptia bejului din mijloc, care are un sclipici foaaaarte fin
  • sunt usor de blenduit, nu sunt prafoase
  • l-as folosi zilnic, dar din momentul in care am "hit the pan", a inceput sa se consume din ce in ce mai repede si a trebuit sa-mi "pun frana" :(
  • chiar daca are doar 3 nuante, mi se pare destul de versatila.. nu sunt 3 nuante din aceeasi culoare si pot fi combinate astfel incat ies mai multe stiluri
  • ambalajul e micut si nu ocupa deloc mult spatiu
  • nu sunt foarte pigmentate, ceea ce le face perfecte pentru un look natural, de zi, mai ales pentru "the no-make-up make-up"

Dupes: singurele farduri asemanatoare sau cu care as putea sa ajung la aceleasi nuante le-am gasit in Sleek Oh So Special, dar sunt complet diferite la textura fata de trio-ul de la Avon. Daca detineti paleta de la Sleek, nuantele asemanatoare sunt Pamper (amestecat putin cu Wrapped up si Bow, doar pentru ca e o nuanta de roz mai intensa), The Mail si Boxed.



DISLIKES:

  • Discontinued! Nu se mai gaseste in cataloagele Avon de foarte mult timp si implicit nu mai am cum sa fac rost de el :( L-as recumpara cu cea mai mare incredere, am incercat si alte paletuta de la Avon, din aceeasi gama (va dati seama dupa ambalaj de unde face parte), dar nu sunt la fel, consistenta e diferita, rezistenta nu la fel de mare, nu le-am gasit inlocuitor..

RECOMAND? Din pacate, nu cred ca le vor mai pune vreodata la vanzare si imi pare tare rau. Au produse de mii de ori mai proaste decat a fost trio-ul asta, am dat de farduri prafoase, nepigmentate absolut deloc, total fails! Si au scos un produs care era foarte bun.. Nici pretul nu vi-l pot spune pentru ca l-am cumparat acum 3 ani cred si nu mai tin minte.. A fost in jur de 12-15 lei, destul de mult pentru perioada aceea..

O sa-mi cer scuze ca nu va arat un swatch sau macar o exemplificare cu trio-ul, dar tin atat de mult la el si mi-e atat de mila sa-l irosesc pe mana incat ma abtin. Iar daca ar fi fost sa va arat un exemplu de machiaj, nu ar fi iesit deloc in poze pentru ca am spus si mai sus, nu sunt cele mai pigmentate farduri, sunt foarte light si nu s-ar fi vazut nimic..


M-am chinuit foarte mult sa-mi iasa pozele aproape de realitate, sper ca va dati seama, macar in mare, despre ce nuante v-am vorbit.. Also, daca stiti ceva (inside gossip) cum ca ar putea reveni vreodata, pleaaaaase do tell! I hate you, Avon!!

Produse/firme cu care am comparat:

  • Sleek
  • Astor
  • Avon
  • Essence
  • Oriflame
  • L.A. Colors
  • ELF
  • Nivea
  • Rimmel


Voi aveti printre farduri vreun "mosulet" asa ca al meu?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.