marți, 31 ianuarie 2012

Cute Blog Award :)

Hey ♥

Am primit zilele trecute de la Andra si azi de la Antonia, "The Cute Blog Award" :) Va multumesc muuult! ♥ Award-ul vine "la pachet" cu cateva intrebari dragute si cu o imagine foarte cute a unei bufnite.
She's pink & she has big eyes!


1. Care este produsul de machiaj preferat?
Am cate unul in fiecare categorie, dar all-time-fave la care n-as renunta e fondul de ten Vichy Aerateint Fluide.

2. Care a fost trendul preferat in 2011?
Recunosc, nu urmez niciodata trendurile, dar mi-au placut mult unghiile cu flakes de sclipici si chunky si accesoriile cu bufnite :)

3. Care este desertul tau preferat?
La orice ora din zi sau din noapte as raspunde de fiecare data acelasi lucru: kremschnit! Imi aminteste de copilarie foarte mult.

4. Culoarea preferata?
Bej-nude sau roz prafuit.. N-am cum sa aleg, n-am cum :))

5. Care este prenumele tau?
Laura :D

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Un "mix" cu cateva secunde din mai multe melodii din anii '90.

7. Pisici sau caini?
Imi place sa smotocesc pisici, dar I'm a dog person all the way..

8. Sa spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pe blog pana acum.
Nu am spus asa multe despre mine pe blog, dar ceva ce n-am spus e faptul ca ador post-it-urile :)) Mi le lipesc pe oriunde prin camera, prin caiete, carti, de teama sa nu uit chestii importante.


Deja multe bloggerite au raspuns la intrebari, dar cu toate astea, as vrea sa dau premiul de "Cute Blog" mai departe in special fetelor pe care le citesc cu foarte mare drag si pe care le gasiti pe pagina ♥ I love... si tuturor celor ce vor sa-l preia si sa raspunda la intrebari.


Daca va face placere, mi-ar placea sa-mi raspundeti la ultima intrebare prin comentarii, sa-mi spuneti un lucru despre voi :) I'd love that!


PS: Mi s-a facut dor de perioadele in care blogosfera era plina de tag-uri si awards.. Voi mai tineti minte? :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.