duminică, 8 ianuarie 2012

Movies Marathon

Hey ♥

De ieri, m-am apucat de un maraton al filmelor. Nu sunt genul care sa se uite la tot ce apare nou, dar imi place sa merg la cinema si sa aleg din filmele noi, doar pe cele ale caror trailere ma inspira sau care m-au fermecat cu adevarat. Ok, sau ale caror actori principali, well... :)) Prefer serialele, si in ultima vreme, am uitat de filmele propriu-zise.

Ieri am zis ca e cazul sa recuperez si am vazut 3 filme :D I know, 3 in a shot :D De obicei nu recomand decat filme care mi-au placut, ca de altfel, nici nu prea vad filme care sa nu-mi placa.. Dar am dat si de filme care nu m-au atras absolut deloc, la care m-am plictisit de la inceput, sau care pur si simplu nu mi-au placut.

Ma uit in general la comedii romantice, horror si filme mistery, psihologice.. Imi place sa diversific si recunosc, o multime din filmele care mi-au placut nu au absolut nimic in comun. Ieri am vazut in schimb 3 filme tare dragute si m-am gandit sa va povestesc si voua despre ele, pe scurt, bineinteles, si inca 2 filme pe care le-am vazut la cinema in ultima perioada si mi-au placut la fel de mult :D Daca ati vazut vreun film dintre cele de care v-am zis, sunt curioasa cum vi s-a parut.

  • Beastly

Filmul asta il astept din 2009, cand am vazut trailerul, fiind programat sa apara in 2010.. N-a mai aparut atunci, nu stiu din ce motiv, dar a fost prelungit pentru 2011. A aparut in aprilie, dar am uitat complet de el, desi e scris mare pe un post it pe peretele din fata biroului. Ieri am reusit sa-l vad in sfarsit & I'm happy. Long story short: Frumoasa si Bestia varianta ultra moderna, cu Alex Pettyfer (Wild Child - must see as well) si Vanessa Hudgens (High School Musical). Mi-a placut foarte mult, pentru ca sunt o impatimita a filmelor Disney (vechi!) si Beauty & The Beast e printre preferatele copilariei mele. Cine nu viseaza la asa o poveste de dragoste?

  • In Time (2011)

La recomandarile Ancai si bineinteles prezenta lui Justin Timberlake, am vazut si filmul asta ieri :D Storyline, actori - greaaaat! Mi-a placut la nebunie si sincer, nu-mi amintesc un film pe care sa-l fi vazut de curand si care sa ma impresioneze atat de mult ca acesta. In rolurile principale, Justin Timberlake (like I said) si Amanda Seyfried. Mi se pare ca fac un cuplu minunat, iar actiunea semana foarte mult cu Bonnie & Clyde, desi eu i-as asemana putin si cu Mr. & Mrs. Smith. Must see :D

  • Friends with benefits (2011)

Damn you, Justin, for looking that good! Iar Mila Kunis e atat de frumoasa! Nu am ras atat de mult pe cat m-as fi asteptat, dar a fost o poveste draguta, mai mult romantica decat comedie, but heeey, one needs romance as much as it needs comedy :D Mi-a placut mult, desi recunosc, m-am uitat initial mai mult petru actori, apoi m-am lasat captivata si de poveste.. destul de usoara in final, dar perfecta pentru incheierea unei seri de maraton.

  • Puss in Boots (2011)

Cate dintre voi ati vazut Shrek? Hai, hai, hands up! Si cate dintre voi l-ati adorat pe Motanul Incaltat, cu vocea lui Antonio Banderas? I know I have! Am vazut filmul asta 3D la cinema si nu regret absolut deloc.. Am ras tare mult si trebuie sa recunosc, imi plac filmele animate.. Nu am vazut multe in ultima vreme, dar Puss a fost exact ce trebuia pentru o seara de relaxare in oras :) In roluri principale ii auziti pe Antonio Banderas (Puss) si Salma Hayek (Kitty).

  • Breaking Dawn, part 1 (2011)

Inainte sa aruncati cu rosii, sa stiti ca tot imi place Twilight :)) Probabil controversele in jurul filmului au aparut din cauza popularitatii si din cauza fanilor/fanelor prea infocate, dar povestea in sine mi se pare draguta si daca pot sa intru in lumea aia pentru 2 ore, then let me enjoy myself :D Mi-a placut mult filmul, coloana sonora, storyline-ul.. De actori, hmm, not that much, povestea o stiam deja din carti, dar mi-a facut multa placere sa o vad si pe ecran.. L-am vazut la cinema undeva prin noiembrie, cred, cand a aparut.. Nu cred ca-l mai gasiti acum in cinema, dar daca ati vazut si celelalte 3 filme, merita sa vedeti si finalul :D


sursa foto: imdb.com


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com

Va pup!
XOXO.