vineri, 6 ianuarie 2012

Mazza.ro Giveaway

Hey ♥Link
V-am intrebat ieri pe Facebook daca v-ar interesa un giveaway cu o bijuterie si ati fost de acord, asa ca am acceptat si eu oferta celor de la Mazza.ro. Ei reprezinta un magazin de bijuterii online, unde gasiti o multime de modele dragute, eu m-am indragostit iremediabil de o brosa care il reprezinta pe renul Rudolph, he's so cuteee, si o bratara tare draguta.

Ce puteti castiga?

O bijuterie la alegere din categoria "Bijuterii Fantezie". (mie personal imi place bratara Melange, se poate asorta la atat de multe tinute..). Linkul bijuteriei trebuie sa-mi fie trimis de castigatoare intr-un mail.

sursa foto: mazza.ro

Ce trebuie sa faceti ca sa participati?
  • Like paginii de Facebook Mazza.ro
  • Like paginii de Facebook a blogului aici
  • Sa lasati un comentariu in care sa-mi scrieti numele cu care ati dat like celor 2 pagini si ce accesorii purtati cel mai des :)

Perioada de desfasurare a giveaway-ului:


06.01.2012 - 14.01.2012.

Voi alege castigatoarea cu ajutorul random.org/list randomizer si o voi anunta pe data de 15 ianuarie. Castigatoarea are termen 48h de la anuntarea acesteia sa imi trimita un mail cu numele, adresa si linkul bijuteriei alese din categoria Bijuterii Fantezie. Premiul va fi expediat prin curier de catre sponsori.


Mult succes!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.