marți, 3 ianuarie 2012

2012 Resolutions

Hey ♥

First of all, la multi ani, loves! Sa aveti un inceput de an bun, si sa aveti parte de sanatate multa, bucurii si impliniri, atat de plan personal cat si profesional.

Mi-am propus sa incep anul pe blog, dar, pentru cele care stiati de la sfarsitul anului trecut, mi s-a stricat laptopul.. Mai exact, mi-a murit hardul.. :( Moment in care mi-am pierdut implicit toate fisierele din 2010 si pana in prezent, toate pozele, documentele, muzica, tot :| Maine sper sa fie gata, sa pot sa iau de la capat toata treaba, instalat programe din nou, recuperat fisiere de pe unde pot.. I know, sounds like "fun".

Acum sunt gazduita pe laptopul mamei si profit sa scriu pe blog :D Si pentru ca nu mai am materialele pentru postarile pregatite anterior (pozele), m-am gandit ca anul asta sa-l incep cu cateva obiective pe care mi le propun. Majoritatea sunt personale, altele profesionale :)

Mi-ar placea sa-mi lasati in comentarii si cateva dintre obiectivele voastre pentru anul 2012, ce va asteptati sa se intample, ce vreti sa schimbati la voi, sau ce va propuneti sa realizati in noul an.

I pinky promise to:


  • sa scriu zilnic sau cel mult la 2 zile pe blog
  • sa-mi programez mai bine timpul si sa-mi impart mai bine indatoririle
  • sa zambesc mai mult si sa ma stresez mai putin pentru lucrurile marunte
  • sa pastrez mai putine fisiere nefolositoare pe laptop ca sa nu stric si hardul nou (that would be a funny thing)
  • sa-mi gasesc un job cu program flexibil (?!)
  • sa nu mai las lucrurile pe ultima suta de metri, in special in cazul sesiunilor de examene
  • sa invat sa pun bani deoparte fara sa-i cheltui pe cosmetice nefolositoare (can I?)
  • sa plec in strainatate in vacanta de vara
  • sa merg in Vama Veche de 1 mai si sa aranjez totul din timp
  • sa am mai multa incredere in mine
  • sa spun lucrurile direct si pe nume
  • sa ma tin de cuvant si sa incerc sa indeplinesc toate obiectivele de mai sus :))

Voi ce v-ati propus pentru 2012?


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.