duminică, 29 ianuarie 2012

Let's Talk: Procrastination!

Hey ♥


Fiti sincere, cate dintre voi practicati procrastinarea in perioada asta a anului?! Cate, cate?

I sure do! De fiecare data, aceeasi poveste.. Si de fiecare data, in perioada asta, o data, si a doua oara pe an, in vara.. Unii ii spun sesiune, altii ii spun "timp de stat acasa si invatat la viteza maxima".. Eu sunt dintre cei din ultima categorie, pentru ca, sa fiu sincera, nu invat niciodata din timpul anului.. Si pentru ca sunt o procrastinatoare veritabila, dupa fiecare sesiune, imi spun ca data viitoare o sa fie diferit, ca o sa invat din timpul semestrului, ca o sa fiu mai constiincioasa si de 2x mai concentrata decat ultima data.. Bullsh** :)) Nu asta spunem tot timpul, si data viitoare facem la fel?

Am avut timp liber cat sa invat pentru 3 examene odata, dar am invatat? Abia termin materia pentru unul, daramite sa mai fi invatat alte 2 intre timp.. Ce e ciudat e ca.. N-am mustrari de constiinta, cel putin nu inca.

Bineinteles ca treaba asta cu procrastinarea se refera in general, la orice lucru aveti de facut, nu la examene si sesiune, dar in perioada asta, mai toata blogosfera e cu nasul in carti, cursuri, laptopuri si m-am gandit sa fac mai usor referire la asta.. N-am avut inca primul examen, in caz ca va intrebati care e "scorul" pentru mine momentan, dar sper ca in final sa fie cu + pentru mine.. Daca nu.. Ei, nu e capat de tara, mai e o runda in vara, cand o sa fie la fel de dramatic.. Cu singura diferenta ca atunci e chiar cald afara si cheful de a invata nu castiga intotdeauna in fata unei plimbari in parc..

Anyways.. Sunt singura in toata povestea asta sau mai sunteti cumva si voi la fel de "increzatoare" in timp si lasati pe ultima suta de metri proiectele si cursurile pentru examene? Nu ca m-ar face sa ma simt mai bine sau as invata mai cu spor stiind ca mai sunt si altii ca mine, dar asa de bine ma simt cand aflu ca e o chestie generala, si nu e doar o trasatura de-a mea de caracter :))

Va urez multa bafta pentru cele ce sunteti in sesiune, cele care aveti proiecte, care munciti, cele care au trecut de facultate, dar nu si de treburi.. Sa-mi tineti pumnii sa trec si eu cu brio peste examene si sa fim increzatoare ca in final, o sa ne iasa bine, indiferent in cat timp (prea scurt de fiecare data) realizam ceea ce trebuie :)

& I have to say this again: urasc facultatea! :)) Imi permit acum, peste 3 saptamani o sa o iubesc din nou..

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.