vineri, 9 septembrie 2011

Taking a break before autumn is here

Hey

Stiu ca absentez si o voi face in continuare.. Plec maine de dimineata intr-o mini vacanta de 4 zile pana la rude si ma intorc abia marti. Am vrut sa programez postari, sa recuperez, dar mi-e greu sa stau sa scriu pe fuga doar de dragul de a fi activa. Stiu ca ma urmariti chiar si asa, cu pauze de genul acesteia.

Ieri am avut examenul de practica si am fost tare aglomerata si in general. Azi am avut de facut bagaje si de strans lucruri asa ca iar n-am avut timp. Nu vreau sa scriu pe ultima suta de metri 5 postari care sa fie total anapoda, fara sens si incoerente, asa ca va "las" si voua zilele astea de relax :)) Eu in schimb, ma voi bucura de ultimele zile de vacanta si sper sa-mi incarc bateriile pentru anul nou universitar!

Cand ma intorc, am o gramada de chestii de scris. Mi-am facut in schimb un plan, ca sa nu care cumva sa uit vreo idee, sper sa ma tin de el..

Sa fiti cuminti si sa va bucurati de ultimele zile de vacanta inainte de inceperea scolilor si a facultatilor! Iar pentru cele care au trecut de treapta asta, va doresc sa va bucurati de vreme, pentru ca in sfarsit a devenit mai suportabila, & therefore, bucurati-va de toamna :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.