sâmbătă, 3 septembrie 2011

Let's Talk! - Youtubers

Hey

Va spuneam de saptamana trecuta ca am gasit un subiect interesant pentru let's talk-ul de saptamana aceasta :D Eram tare entuziasmata de el si abia asteptam sa va vorbesc despre persoanele pe care le urmaresc pe Youtube. Pe cine, de ce, cand.


Pentru ca acum gasim tot felul de persoane care se filmeaza pentru Youtube, avem o "gama" larga de unde putem alege pe cine sa urmarim, pe cine nu si pe cine sa comentam. Am inceput sa intru frecvent pe YT prin 2008, cand am descoperit ca, pe langa videoclipuri si alte filmulete, pot gasi si videos cu fete care se machiaza. Cred ca o sa ii iau pe rand pe fiecare pentru ca mi-e mai usor asa :)

  • Marlena (makeupgeektv) - a fost prima pe care am descoperit-o pe YT si o urmaresc inca de atunci, din 2008. Mi-a placut in primul rand faptul ca are o incredere incredibil de mare in ea, se simte frumoasa si stie sa o arate. Am invatat treptat multe tehnici cu ajutorul ei si arata tuturor ca nu produsele folosite sunt importante. Nu conteaza daca folosesti un fard de 14$ sau unul de 1$.. Importanta e tehnica si exercitiul constant.. De multe ori, o gasesc ca o sursa de inspiratie, dar bineinteles ca incerc sa adaptez ideile ei la forma fetei mele. Ea personal a trecut prin multe si mi-a placut faptul ca a ales sa impartaseasca si experientele ei personale cu cei care o urmaresc. Intr-o vreme, tin minte ca intram chiar pe forumul de pe makeupgeek.com si eram foarte activa. Apoi, din lipsa de timp, n-am mai intrat, dar continui si acum sa ii urmaresc canalul :) She's one great lady!
  • Tanya (pixi2woo) - nu am auzit de multe persoane care sa o urmareasca, mie in schimb imi place tare mult! Fetele de la pixiwoo au invatat-o tot ce stie in materie de machiaj si imi place mult de tot cum lucreaza :D Bineinteles, nu ma potrivesc cu ea absolut deloc, are ochii mici si buzele foarte groase, dar hey, pot sa adaptez :)Mai are un canal pentru vlogs, unde ne arata multe outfits of the day, dar nu prea il urmaresc, la haine am propriul stil si mi-e destul de greu sa ma inspir de undeva anume.. In schimb, imi plac mult filmuletele ei din viata de zi cu zi. She looks fun :D
  • Jim Chapman (j1mmyb0bba) - yes, fratele fetelor de la pixiwoo si iubitul Tanyei :D Daca ma intreaba cineva de ce ii urmaresc canalul atat de des, n-as stii exact ce sa raspund, zau :)) Imi place de el ca persoana, mi se pare ca e o fire vesela si vorbeste mult.. Foarte mult! Daca il vizitati, trebuie neaparat sa vedeti filmuletele in care da sfaturi legate de relatii si viata de zi cu zi! In foarte multe situatii, m-am potrivit si eu, iar in altele am avut crize de ras.. Plus, nu pot sa nu il apreciez pentru interesul pe care il acorda ingrijirii personale.. Chiar daca e baiat, filmuletele in care prezinta produsele lui preferate cred ca sunt de mare ajutor :D
  • Jarmaine (jlovesmac1) - era cat pe-aici s-o uit!! You have got to love this girl, mi se pare atat de funny. N-o mai urmaresc de mult pentru machiajele ei sau pentru ootds, ci pentru faptul ca e mereu plina de viata si ma amuza de fiecare data! Are un stil aparte de a vorbi si pare mereu activa. Pur si simplu, ma umple de stare buna :D Si are cateodata niste idei..
  • Bethany (macbarbie07) - cred ca e singura pe care o urmaresc numai pentru tinute. Pana acum a avut si cateva idei dragute pentru par, dar nimic special sau foarte dificil. In schimb, are un stil foarte apropiat de al meu si chiar reusesc sa ma inspir cateodata si de la ea. In perioada asta, prezinta multe idei pentru back to school, asa ca poate va e de ajutor, mai ales in privinta tinutelor.
  • Wayne (gossmakeupartist) - nu il urmaresc neaparat pentru machiaj, ci pentru ca imi place de el, in general.. cum vorbeste, cum prezinta produsele, etc. Plus, cateodata are cateva tips & tricks foarte folositoare, desi pe unele nu prea le pun in aplicare. However, acum stiu cum sa swatchuiesc rujurile si cum sa-mi aleg fardurile bune :D
  • Kandee (kandeejohnson) - cred ca are cateva canale, dar asta e singurul pe care il urmaream.. not anymore, o consider oarecum plictisitoare acum, dar are niste filmulete editate foarte funny si imi aduce zambetul pe buze de fiecare data :D
Asa putini? Credeam ca urmaresc mai multi pe YT, dar m-am inselat. Bineinteles, am deschis pagina cu subcribed channels, ca sa aleg de acolo, dar doar pe ei ii urmaresc cu adevarat. Pe parcurs, am mai renuntat la cateva persoane pe care le urmaream, dar care pur si simplu acum mi se par inutili..

Pe langa canalele astea, urmaresc si cateva de muzica (the vevo ones) siii pe Mike Tompkins. Mi se pare extraordinar ce face si i-am ascultat toate videoclipurile :) Daca v-am facut putin curioase, vizitati-l & let me know what you think :D E incredibil ce face si cat de frumos si real suna melodiile..

Stiu ca postarea de saptamana asta e mai scurta, dar am zis sa imi mai limitez cuvintele, sa nu va plictisesc cu ditamai textul.. Plus ca e sambata, asa ca trebuie sa va simtiti bine fara calculator!


Totusi, mi-ar placea sa stiu pe cine urmariti voi cel mai des pe YT, de ce, si daca urmariti pe cineva din lista pe care v-am scris-o eu.

Have a great weekend!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.