luni, 26 septembrie 2011

NOTW: Fall Rose

Hey ♥

Se apropie sfarsitul verii (pentru mine cel putin, abia acum) si mai e o saptamana pana incep facultatile. Am uitat deja cum era sa incep activitatea scolara la jumatatea lui septembrie, asa ca acum ghidez back to school dupa 1 octombrie.

Si pentru ca toamna vine implicit cu alte nuante si culori ca vara, am vrut sa profit saptamana asta, sa imi fac de cap cu o nuanta vesela si aprinsa. Am incercat sa o surprind cat mai corect in poze, din pacate, e vina aparatului ca nu a iesit exact undertone-ul pe care il are de fapt. Am facut poze atat de blitz cat si in lumina naturala, la umbra, in plina zi. Totusi, nuanta a iesit una inchisa, cu un undetone mai repede cald, decat rece, si in realitate nu e deloc asa.

E un roz aprins, asemanator cu cel al markerelor pe care le gasim peste tot, you know, the pink one :D Oja e de la Flormar, numarul 408. Am folosit-o peste o baza, tot de la Flormar, gama Quartz Plus, numarul 012; am aplicat 2 straturi destul de subtiri.. Can you spell perfect opaque? Unghiile mele arata ca niste bomboane delicioase!

E perfect mata (in sensul ca nu are pic de sclipici/glitter/chunky) si are un luciu asemanator celei din gama Quartz Plus, despre care va spuneam aici ca si dupa ce s-a uscat, arata inca foarte lucios, ca si cand nu s-ar fi uscat de fapt. Imi place aspectul asta, unghiile par tot timpul proaspat colorate si ingrijite :D

Nu stiu cat dureaza pe unghii, o port de 2 zile, a inceput putin sa se cojeasca la varfurile unghiilor, dar mai astept cateva zile sa ma pronunt exact.

Keep in mind ca pozele nu reflecta chiar adevarata nuanta a ojei!
Unele poze au fost modificate in Photoscape, optiunea Deepen, pentru a ma apropia mai mult de culoarea reala a ojei.

(click pe poze pentru marire)


PS:
Nu uitati de concursul Astor Beauty Romania care se desfasoara pe FB lor oficial :) Azi imi vine mie randul sa aleg fotografia castigatoare a unei mascara Astor.

PS2: Maine am examenul, deci azi e time for me to go to Bucharest :D Pana miercuri, scapati de mine :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.