sâmbătă, 24 septembrie 2011

Let's Talk: PDA

Hey ♥


Am ales un subiect destul de delicat pentru unele persoane, dar aveam in gand de mult o postare in care sa "rant-uiesc" pe tema asta.. Serios!!

In primul rand, must say, de la inceput ca nu sunt a PDA-person.. Nu am fost niciodata genul de persoana care sa sar la gatul oamenilor in public sau sa incep sa-mi declar sentimentele de fata cu alte "n" persoane. Nu sunt de fel, o persoana deschisa, cel putin nu de prima oara cand ma intalnesc cu cineva. Si totusi, vad tot mai des the PDA thing.. Public Display of Affection.

(oitele din imagine stau la distanta una de alta, chiar daca vedeti inimioara aia in centru!)

Mergeam zilele trecute prin parc, ma plimbam linistita si, ca orice om normal, am obosit.. M-am asezat pe o banca sa ma odihnesc cateva minute, iar vizavi de mine, o banca libera. Macar am avut pentru cateva minute senzatia ca sunt linistita, pentru ca nu cred ca au trecut 20 de secunde de odihna, iar pe banca respectiva s-a asezat un cuplu. Imaginati-va ce s-a intamplat mai departe, daca in secunda 30 eu deja ma ridicasem sa imi continui plimbarea. Ma odihnisem, sau pur si simplu nu ma interesa sa ma uit in gura lui? Sau a ei, in functie de "position". Si nu le-a zis nimeni nimic! Si nu-mi spuneti ca daca nu-mi place, sa ma uit in alta parte pentru ca erau right in front of me!!

Poate o sa fiu si eu rant-uita la randul meu pentru "impertinenta" mea, dar zau daca mi se pare normal! Nu sunt astea lucruri pe care le faci in mod privat? Trebuie neaparat sa vada toaaaata lumea cat de tare se iubeste un cuplu?

Si am mai patit si altele, ca parca doar mie mi se intampla, pentru ca urasc chestia asta.. Sa ies undeva, invitata de un cuplu, la o cafea, doar eu, singura. Se presupune, sau cel putin eu asa cred, ca ne putem comporta ca 3 (a se citi cu voce tare trei) persoane adulte la o cafea si nu eu cu un cuplu care sufera de chronic-PDA. Seriously, e foarte urat! Iar apoi tot ei se plangeau ca nu mai pot iesi cu vechii prieteni, ca majoritatea ii refuza.. Well, si pentru mine a fost atunci ultima oara cand am mai iesit cu ei :))

In schimb, am avut ocazia sa dau si peste oameni cu care am iesit in diferite locuri si care se comportau absolut normal unul cu celalalt. I'm not saying no kissing & stuff, dar pentru ei, mai erau si alte persoane in jur. Cred ca cel mai sanatos intr-o relatie e sa stii sa diferentiezi relatia propriu zisa, intre tine (male or female) si persoana respectiva, si relatiile tale cu ceilalti prieteni, amici.. N-am inteles niciodata persoanele care in momentul in care au intrat intr-o relatie serioasa, s-au indepartat de prieteni, nu la propriu. Si nici nu e sanatos, din punctul meu de vedere, ca fata (exemple) sa nu mai poti iesi cu prietenele tale la suc pentru ca trebuie sa fie si el pe undeva prin peisaj. Sau ca baiat, ca nu te poti duce sa vezi meciul de fotbal la bar cu prietenii tai pentru ca ei nu-i place sa se uite la 20 de baieti care alearga dupa o minge (literally!).

Si ma refer si la grupurile mai mari, cand se intampla sa fie si cupluri, nu vi se pare deranjant ca toti sa participe la o discutie, iar intr-un colt al mesei, ea e ocupata DOAR cu el? Mi se pare pana la urma, ca sa o luam de-a dreptul, lipsa de respect fata de persoanele cu care stau la masa.

Dar poate e doar impresia mea si sunt eu o "vrajitoare, care nu suporta cuplurile indragostite" si sunt invidioasa pe dragostea altora. Lucrul asta vreau sa-l lamuresc si azi va rog pe voi sa-mi spuneti daca gresesc eu, exagerez si ar trebui sa accept asta sau am dreptate.. Daca nu am, trageti-ma de urechi si corectati-ma, chiar va rog :D N-am spus niciodata ca parerea mea e cea ideala.


PS: I'm sorry daca cineva s-a simtit jignit/a de postarea mea, not my intention, am expus doar parerea mea cu referire la subiectul asta. But then again, nu am zis "no kissing" "no hugging" etc in public, ci cu limite bine impuse si mai ales cu respect fata de cei din jur. At least I know I do.

PPS: Asta e postarea cu numarul 199. Maine am pregatit o mica surpriza pentru cititoare, sper sa va placa si sa participati mai multe :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.