marți, 27 septembrie 2011

Tag: 10 questions

Hey ♥

*sunt la exameeeeen, in sala, incerc sa impresionez in momentul asta :)) tineti-mi pumnii!

Am gasit tagul asta ieri pe blogul Andei si mi-au placut tare mult intrebarile. Se asemana mult cu cele pe care le gaseam odata in oracole si pe care le completam cu mare drag. Tagurile cu intrebari imi plac mult mult, e ca un interviu pe care mi-l ia cineva, really fun :D L-am preluat si eu pe cel de la Anda si il dau mai departe fetelor care citesc acum postarea si raspunsurile mele!


1. Sa incepem cu ceva simplu: revista preferata. Argumentati.
Trebuie sa recunosc, nu am mai cumparat o revista de aproape un an! Mi-e mult mai usor si mai la indemana sa citesc blogurile fetelor pentru ca acolo gasesc informatii mult mai folositoare decat cele pe care le-as gasi intr-o revista. Dar daca totusi ar fi sa aleg o revista, merg pe Cosmopolitan, pentru ca intr-un timp incepusem o colectie :D


2. Culoarea preferata
De multe ori mi-am schimbat parerea in privinta culorilor, si de obicei se schimba odata cu inceputul unui nou anotimp. Facand abstractie de celebrul bej nude care imi place enorm de mult, culoarea preferata ramane albul.


3. Serialul preferat
Cand vad un serial nou care imi capteaza atentia si imi place mult mult, il ridic la rangul de serial preferat. Apoi ma plictisesc de el (trebuie sa recunoastem ca unii au un talent sa traga de situatii pana ne plictisim la culme) si gasesc altul. Un serial in schimb o sa ramana pe locul 1, Grey's Anatomy. Great inspiration for me.


4. Emisiunea preferata
Pe langa faptul ca am vazut absolut toate episoadele din What not to wear, emisiunea care imi place cel mai mult e cea a lui Ellen Degeneres, de multe ori o urmaresc pe net.


5. Cartea preferata
I don't actually read si intentionez sa schimb asta :D O carte pe care am citit-o cu drag a fost L.A Candy de Lauren Conrad.


6. Cantecul preferat
I can't choose!! Se schimba from time to time, unele melodii pe care inainte le ascultam pe repeat, acum nu-mi mai plac deloc. Mult timp, mi-a placut melodia Jason Walker - Down si inca imi place enorm de mult & will always love it! Face parte din soundtrack-ul Vampire Diaries, cred ca sezonul 2, primele episoade.




7. Filmul preferat

I'm a junkie for romance, dar cand ii pui pe Brad Pitt si Angelina Jolie intr-un film impreuna, iese Mr. & Mrs. Smith, pe care cred ca l-am vazut de 5 ori pana acum!


8. Blogul preferat
Uhm.. nu pot sa zic X sau Y pentru ca sunt vreo 5 pe care le deschid zilnic pentru noutati sau de la care astept postarile cu nerabdare. Toate sunt din blogosfera noastra :)


9. Cantaretul preferat
Can it be a she? :D Beyonce all the way, are o voce superba, imi place cum a stiut sa-si tina departe viata personala de cea profesionala, iar povestea ei, pe E! Entertainment (True Hollywood Story Beyonce) m-a emotionat profund!


10. Tara preferata
Have to go with this one! Anglia :D Nu mi-as dori sa locuiesc acolo, in schimb as vizita-o de 100 de ori intr-o viata si tot nu mi-ar fi de ajuns. Intotdeauna am fost atrasa de tarile vestice, mai mult din cauza civilizatiei pe care o gasim acolo, spre deosebire de "civilizatia" din zona opusa..


Daca nu aveti blog si vreti sa raspundeti la una sau mai multe intrebari, puteti sa o faceti intr-un comentariu :D As fi bucuroasa sa citesc si cateva dintre raspunsurile voastre!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.