joi, 15 septembrie 2011

Let's Talk: Holidays

Hey


Yes yes, you guessed, I'm back! Am avut cateva zile in care m-am relaxat complet si m-am incarcat cu multa energie.. Pozitiva :D Desi n-a fost pentru prima data cand am ajuns in vestul tarii, de fiecare data gasesc lucruri noi de vizitat in aceleasi orase in care am mai fost si nu m-as putea plictisi de niciun fel.

Vacanta asta nu am fost plecata atat de mult ca de obicei, dar acele cateva zile pe care le-am petrecut departe de casa au fost suficiente. Am avut colegi care au plecat in strainatate vara asta. Sunt convinsa ca exista locuri foarte frumoase peste granita, locuri care merita vizitate si care cu siguranta reprezinta ceva nou pentru fiecare. Anul asta in schimb, am ales sa raman in tara, din lipsa de timp si organizare, asa ca am ajuns sa "vizitez" litoralul nostru, cum v-am mai spus, si Arad si Timisoara. M-am intors si am comparat pozele mele, cele din Romania, cu cele ale colegilor care au fost plecati in strainatate, poze frumoase de altfel, cu locuri pe care mi-as dori sa ajung sa le vad. Am ajuns insa la concluzia ca si noi avem multe locatii frumoase de vizitat, despre care nu stim nimic, sau nu le apreciem suficient de mult. Bineinteles ca mi-ar fi placut sa vizitez Franta, Italia, Spania. Dar am ajuns la Timisoara unde m-am simtit complet deconectata de Bucuresti! Cum poate cineva sa le compare? They're so different!

Cu litoralul.. well, aici e alta poveste.. La noi nu cred ca merita, sincer, atatia bani, pentru asa servicii. Varianta mai ieftina si calitativa litoralului nostru cred ca ramane Grecia, cel putin pentru mine. In Bulgaria n-am fost, dar merg pe ideea ca unde sunt multi romani, e Romania :)) Imi pare rau totusi sa constat ca prefer sa merg pe litoralul unei alte tari. Mi-ar placea sa ma simt la fel de bine si la noi, dar la anul nu cred ca voi mai repeta experienta asta.

Nu s-a terminat vacanta inca, si incep sa ma gandesc pentru anul viitor. As repeta excursia la Arad pentru ca inca n-am apucat sa o vad pe Choco si pe Anda, si tare mi-ar placea sa ma intalnesc cu ele.. Cat despre mare.. Imi doresc o excursie in Grecia, unde neaparat vreau sa merg cu un vas de croaziera! Nimic "fancy", vreau doar sa merg cu vaporul! N-am fost niciodata, nici macar nu stiu daca am rau de mare :))

Vreau sa imi fac planuri din timp, sa fie totul organizat, nu pe ultima suta de metri, si in niciun caz nu din mai/iunie. Timp am sa ma gandesc si sa caut oferte si sunt convinsa ca o sa fie asa cum imi doresc. It has to be!

Pe viitor, daca nu vara viitoare, imi doresc enorm sa ajung la Londra si Paris, sunt doua dintre orasele pe care visez sa le vizitez candva. Venetia, Roma si Barcelona raman si ele pe lista, dar nu chiar top of it, la fel si Amsterdam, au niste locatii superbe.. Sunt atat de multe!


Voi unde va petreceti de obicei vacantele? In tara sau preferati in strainatate? Ce oras va doriti cel mai mult sa vizitati? :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.