duminică, 18 septembrie 2011

Sunday's Post, Music & Ramble

Hey ♥

Azi m-am trezit la 12. Aseara am refuzat sa imi pun ceasul sa sune, m-am saturat de melodia care incepe in fiecare dimineata si numai bine, ca atunci cand incepe facultatea, o sa o aud zilnic la 6. Yey to that!
Dar nici nu imi doream sa ma trezesc la 12, mi se pare ca am pierdut deja jumatate de zi, iar diseara trebuie sa inchei ziua destul de repede, since maine dimineata plec la Bucuresti.. 8 o'clock :| Asta da, program!

Saptamana asta (scurta pentru mine, pentru ca miercuri m-am intors din excursie) am consumat-o cel mai mult in fata calculatorului. Si nu oricum, ci cu Grey's Anatomy. Deja am exasperat pe multa lume cu serialul asta, sorry if that counts on you too, dar nu il pot lasa.. Nu se termina episoadele cu suspans, dar tot sunt curioasa sa vad ce se mai intampla, desi e a 3a oara cand il vad, deci stiu :)) Tot nu-l las, chiar acum am un episod pe pauza. So love it!

N-am mai facut un Sunday's Post de 2 saptamani cred, daca nu chiar 3. Nu i-am dus lipsa, dar mie imi plac genul asta de postari, no matter what, mai aflu din cand in cand lucruri noi despre fiecare. Pacat ca nu il vad prea des prin blogosfera, it would be fun. Si nici nu dureaza mult pana il scriu..


|Am văzut| Grey's Anatomy, muulte episoade |Am ascultat| albumul lui Beyonce |Am citit| pentru restanta |Am făcut| mac&cheese |Am mâncat| ciorba de vacuta - holy grail! |Am băut| ceai verde de la Lipton |Am gândit| daca sa dau sau nu marirea |M-am bucurat| Ca mi-am achizitionat o noua oja nude |M-am enervat| Ca vineri m-am trezit cu gatul intepenit |Mi-am dorit| sa ploua.. |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| de unii colegi.. Damn, they can be stupid.


There wouldn't be a sunday's post without music. Si cum saptamana asta a fost mostly Grey's, m-am hotarat pana la urma sa renunt la Beyonce, in favoarea unei melodii pe care am descoperit-o in timpul unui episod. Daca va uitati si vreti sa "reperati" melodia in timpul serialului, e din momentul in care Izzie se marita cu Alex :) S05E21 - cred!




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.