duminică, 25 septembrie 2011

Surprize Giveaway!

Hey ♥

I told you I had a surprize for you! Acum cateva zile mi-am amintit de.. o idee, si m-am hotarat sa o pun in practica! Si pentru ca blogul se apropie incetisor de 300 de followers si pagina de FB de primii 200, m-am gandit ca e momentul potrivit pentru giveaway!


Why no real picture? Pentru ca premiul e SURPRIZA!

Sunt convinsa ca o sa va placa la nebunie, motiv pentru care nici nu mi-am zapacit zilele in cautare de sponsori. Giveaway-ul e sponsorizat numai de mine, pentru ca vreau sa dau cuiva sansa de a castiga ceva util.. Yep, nu vreau sa-mi ghiciti in ce consta premiul, vreau doar sa aveti incredere ca o sa va placa si ca o sa va foloseasca mult mult mult..

Regulile sunt foarte simple, dar cum, indirect, sarbatoresc my followers, m-am gandit la niste cerinte usor de indeplinit.
  • Trebuie sa ma urmariti prin GFC - sidebar stanga
  • Trebuie sa dati like paginii de FB a blogului - aici
  • Trebuie sa raspundeti la intrebarea: "Cum a fost prima zi de scoala, in clasa 1?"
  • Trebuie sa aveti o adresa de Romania unde sa primiti premiile in cazul in care le castigati.
Toate cele 4 cerinte sunt obligatorii, iar pentru a participa, lasati un comentariu la postarea asta, care sa contina numele cu care ma urmariti, cel cu care ati dat like pe FB, raspunsul la intrebare si o adresa de mail la care sa va contactez in cazul in care sunteti castigatoare. (adresa va rog sa o scrieti de forma laurenscaffe at ymail dot com).

Nu m-am gandit inca la cum voi alege castogatoarea.. Daca va spun ca pe baza raspunsului, nu se mai inscrie nimeni, daca va spun ca prin List Randomizer, nu mai puneti suflet in raspuns. Asa ca nu stiu cum o voi alege, o sa anunt pe parcurs, in functie de ce raspunsuri/participari sunt.

Giveaway-ul incepe azi, 25 septembrie, si se termina pe 10 octombrie, ora 23:59.

Dupa ce contactez castigatoarea, ea are termen 48h sa imi raspunda la mail cu datele personale unde sa trimit premiul, altfel voi alege pe altcineva, in acelasi mod in care aleg si prima data (dupa raspuns/list randomizer).

Puteti sa share-uiti linkul si pe FB sau pe blogurile voastre, daca vreti, nu e obligatoriu, nu vreau reclama din giveaway, nu asta e scopul lui.

Vreau sa fie un giveaway fun, in care voi sa va amintiti de perioada in care ati fost prima data in banca, intr-o clasa cu alti copiii la fel de emotionati ca si voi. Premiile NU au legatura cu scoala, intrebarea e pusa random, I just want to know your stories :)

*sursa foto: google "butterflies"


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.