vineri, 19 august 2011

Review: Flormar Lipsticks

Hello & night :D

Am devansat Let's Talk pentru poimaine pentru caaa.. am o surpriza.. De fapt, nu chiar surpriza, dar ceva de care mi-am dat seama acum cateva zile si bineinteles, ca nu am avut timp sa pregatesc nimic mai.. elaborat. Damn it, promit totusi ca ma revansez, I have to!

However, m-am gandit sa va "review"-uiesc azi 2 rujuri de la Flormar pe care le am de ceva vreme.. Recunosc, le-am luat pe ambele crezand ca sunt alte nuante, dar pana la urma, m-am multumit cu ele asa si le-am folosit ca atare :D

Vi le-am aratat pe rand in 2 hauls diferite, aici si aici:
  • Supermatte 201
  • Supershine 513

Despre amandoua am aceeasi parere, asa ca o sa fie un review comun.

Descriere neoficiala:
Flormar Supermatte nuanta 201 si Flormar Supershine nuanta 513
Ce promit: culoare intensa, rezistenta, etc? N-am gasit nicio descriere.
Fac? Da.
Parere personala: Cand le-am ales, am avut altceva in minte. Cel de la Supermatte mi-am dorit sa fie un portocaliu-corai frumos, pe care sa-l port in fiecare zi, iar cel de la Supershine, culoarea de watermelon.. M-am ales in schimb cu 2 culori putin diferite, asta in conditiile in care rosu intens nu inseamna corai, iar rosu-rozaliu nu este watermelon.. However, ambele imi plac la fel de mult, doar ca le-am gasit o alta intrebuintare, nu everyday. Supershine intr-adevar se poarta ca si cand ar avea si un gloss in compozitie, dar pe parcursul zilei isi mai pierde din "shine". Supermatte e perfect mat, nu il recomand pentru buzele uscate, dar un balsam de buze inainte e "uber-important"..

Imi place: Gradul de pigmentatie. Nu stiu cum sunt celelalte nuante (am citit si reviewuri negative despre rujurile Flormar), dar cele 2 pe care le am va spun absolut sunt cele mai pigmentate rujuri pe care le detin si pe care le-am incercat so far. Supershine e putin mai sheer, dar Supermatte cu siguranta e opac, acopera foarte bine, culoarea intensa.
Rezistenta m-a surprins din nou, placut, nu ma asteptam ca un ruj la pretul asta sa se comporte atat ca un ruj cat si ca un lipstain. Cel de la Supershine l-am purtat la mare, therefor, in apa, unde s-a comportat ireprosabil. Desi intensitatea culorii se pierde pe parcursul zilei, buzele raman "patate" de pigmentul rujului si de asta il aseman cu un lipstain. Nu e rezistent la apa, daca insistati cu un servetel umed peste ruj, se duce in intregime, am incercat :D
Nuantele nu sunt exact ce mi-am dorit sau ce cautam in momentul in care mi le-am achizitionat, dar pana la urma m-am obisnuit cu ele si imi place sa le port la diferite ocazii. Supermatte il vad perfect pentru iesiri in oras, seara, si se potriveste de minune cu un machiaj al ochilor cat mai natural.. Supershine in schimb il port ziua, desi nici seara nu cred ca isi pierde din frumusete.. Mi se pare ca se potriveste foarte bine cu nuante colorate pentru machiajul ochilor si se vede frumos indiferent daca undertone-ul blushului este rece sau cald.

(supermatte)

Nu-mi place:
ca Supermatte e prea mat! Folosesc intotdeauna un gloss peste sau un balsam de buze pentru ca am impresia ca usuca, si oricum, efectul ala prea mat.. e prea fake :)) De parca as avea pudra pe buze, nu ruj.. La Supershine imi displace faptul ca are putin sclipici in el.. E usor sidefat si mereu am avut impresia ca genul asta de rujuri ma dezavantajeaza.. However, folosesc un ruj mat inainte, o nuanta neutra si se vede mult mai ok Supershine-ul :D
Un alt aspect care nu-mi place deloooc e felul cum se sterge de pe buze.. Ok, se comporta ca un lipstain, dar nu se sterge uniform. Incepe din mijlocul buzei, pana spre contur, dar tocmai asta e problema, conturul e mult mai intens decat restul buzei.. Nu am cum sa va arat exact, dar ca sa remediez problema, fie folosesc din nou ruj, fie incerc sa il distribui uniform pe buze pe cel ramas.
Dislike ambalajul. Nu stiu ce parere aveti voi de ambalajele Flormar in general, mie mi se pare ca arata cheap.. Cred ca e exemplul de firma pe care il pot da atunci cand incerc sa argumentez ca produsele bune, ieftine, au ambalaje neatragatoare, pe cand cele scumpe si nu chiar bune, ambalaje care parca te indruma sa le cumperi.. Is that marketing?! Rujurile de la Flormar nu au ambalaje deloc delicate, feminine, colorate frumos, elegante.. O forma ciudata, alba-sidef, cu un scris auriu.. Unapealing! (stiuu, ma plang de ambalaj, dar cate dintre noi nu tinem cont de el cand cumparam pentru prima data un produs?)

(supershine)

Overall, mie mi se par rujuri bune. Nu stiu restul cum sunt pe buze, dar am incercat cateva swatchuri cand mi le-am cumparate pe cele 2 si din cate am observat, majoritatea din gamele astea erau pigementate si cremoase.. Exista o multitudine de nuante, trebuie doar ca atunci cand incercati rujul, sa va indepartati putin de neonul standului, arata o cu totul alta nuanta si va puteti pacali.. Cred ca sunt de departe cele mai bune rujuri pe care le detin si mi-au facut o impresie destul de bune, like I said :D

Pret: 16 lei
Unde il gasiti?
La standurile Flormar din hipermarketuri, mall-uri, etc
O sa mai cumpar?
Eu cred ca da, m-ar mai interesa o nuanta de bej, nude :D
Nota: 8/10

Swatch Supermatte 201




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.