miercuri, 10 august 2011

Review: Sleek Makeup - Oh So Special

Hello, sweeties


Am primit acum 2 saptamani si putin paleta Oh So Special de la Sleek. Am comandat-o de pe Cosmetic Style si in 2 zile a ajuns la mine.. Gasiti pe site-ul lor mai multe modele de paletute Sleek pe care vi le puteti comanda, in functie de preferintele voastre. Eu am ales Oh So Special pentru ca mi-a ramas in gand de prima data cand am vazut-o la Andreea si am spus ca trebuie sa o am. Cand cei de la C.S. au adus-o la ei pe site, n-am mai ezitat sa nu o comand.

E ceva "speşăl" la paleta asta? Well, o sa vedeti si din punctul meu de vedere :D

[click pe poza ca sa o vedeti mai mare]

Descriere neoficiala: Sleek i-Divine Palette Oh So Special
Ce promite: 12 nuante fard pleoape in nuante dferite si foarte pigmentate.
Face? Da.
Parere personala: Cand am primit-o initial am avut numai sclipiri in ochi, pentru ca in sfarsit puteam sa tai primul lucru de pe wishlist! Mi-a fost teama pentru ca nu credeam ca as putea sa imi fac o parere obiectiva despre paleta intrucat mi-o doream enorm si indiferent cum ar fi fost, m-as fi asteptat sa imi placa.

Fun fact: Cand am primit coletul, m-am mirat ca era atat de mic, desi citisem ca paletele nu sunt foarte mari. Am intors cutiuta pe toate partile si am observat ca scria pe ea Sleek Make-up Curacao Eyeshadow Palette! Ce mi-ati facut?! Am rupt practic ambalajul de frica sa nu-mi fi gresit comanda (a fost prima comanda pusa pe CS.). Am desfacut-o si era Oh so special, thank God :))

Am reusit sa trec peste socul ca paleta nu e atat de mare pe cat m-as fi asteptat, dar cantitativ, e aproximativ cat 11 mono-uri MAC la pret de unul. Ce sa-mi doresc mai mult? :D Am reusit sa o folosesc de cateva ori, asa ca am putut sa-mi fac o parere cat de cat obiectiva si sa-i recunosc atat punctele forte, cat si minusurile.

Imi place: ambalajul. (yeah, I'm the kind of girl blown away by the wrapped thingy :))) A venit ambalata intr-o cutie de carton foarte colorata, in nuantele care se regasesc si in paleta. Paleta propriu zisa e neagra, foarte eleganta si nu au facut exces de ambalaj (probabil ati patit-o si voi cu produse mici ambalate in ditamai paletele/cutiile). Pastilele de fard au niste denumiri tare dragute, se vad si in poze, foarte girly si te indeamna sa le folosesti tot mai mult :D

Gradul de pigmentatie mi se pare foarte bun raportat la pret, se blenduiesc foarte usor si gasiti in paleta nuante mate, sidefate si metalizate. Desi am crezut ca ma voi indragosti de nuantele mate, mi-a ramas pensula pe culorile metalizate pentru ca sunt incredibil de moi si au un finish foarte frumos. I like it!
Fara sa vreau, le-am supus si la testul suprem de rezistenta, care a constat in: machiaj dimineata la ora 6 (primer ELF + e/s Sleek), drum 1h spre Bucuresti, examen pana la ora 14, plecat cu masina spre mare (5h), stat la terasa pana seara, noaptea iesit pe plaja+terasa - ora de demachiat fard: 2 a.m. Aspectul machiajului: se stransese foarte putin in pliu, in rest totul era la locul lui asa cum il asezasem de dimineata, blenduit, etc. Rezultatul: nu vreau sa fac un calcul cate ore am stat machiata, dar a rezistat eroic!
Nuantele sunt naturale, le vedeti si in poze, si sunt majoritatea pe care le folosesc on a daily basis. Imi place ca pot sa alternez nuante mate cu nuante metalizate, sau pot sa pun numai nuante mate, iar peste intreg machiajul, sa strecor cate putin din nuante metalizate. Mi se pare o paleta foarte discreta si feminina si sunt convinsa ca imi va fi de mare ajutor mai departe :D
Ca textura mi se par usor cremoase, usor de blenduit si de aplicat, pana acum, la ce am folosit, doar negrul a avut cateva fallouts si asta pentru ca l-am folosit pe post de liner :)

Fave color? Gateau e un roz cu irizatii aurii care se vede incredibil de frumos pe pleoape!

Nu-mi place: ca fardurile sunt putin sfaramicioase. Am pus putin pensula pe ele si se vede cum pastilutele incep sa se.. faramiteze. Nu sunt prafoase, doar ca fardul nu e complet compact in pastila. Vedeti si in poze ca marginile paletei sunt usor prafuite, de la cum am transportat-o, fardurile faramitate, ce-a ramas in urma machiajului, s-au dispersat peste tot. Necesita mare atentie atunci cand iau fardul cu pensula ca sa nu ramana deloc pulbere pe suprafata pastilei, sa nu ma trezesc cu fardul all over.

Overall, e o paleta care pentru mine e foarte folositoare, cu niste nuante pe care nu le aveam (majoritatea) si cu o textura si o rezistenta poate mai bune decat ma asteptam. Nu stiu daca se ridica la nivelul MAC, dar pentru raportul calitate/pret, eu zic ca merita mai mult decat 1 mono de la o firma atat de consacrata ca MAC.

Am mai spus-o si in alte reviewuri, nu fac machiaje profesioniste si nici nu am de gand, asa ca nu am nevoie de produse high-end ca sa ma aranjez pentru facultate sau iesit in oras. Paleta de la Sleek mi se pare o investitie buna, cel putin din punctul meu de vedere, stilul si modul in care ma machiez m-au indreptat spre Oh So Special, & that was it :D


Pret: 36 lei
Unde il gasiti?
Cosmetic-Style.ro
O sa mai cumpar? Oh So Special probabil, dar alte palete inca nu imi fac cu ochiul pentru ca nu cred ca le-as folosi atat de des :) Astept in schimb alte produse de la Sleek..
Nota: 8/10

Swatchuri n-am mai facut, dar am gasit la Andreea (bazardeimpresii.blogspot.com) niste poze facute la toate nuantele din Oh So Special si mi se pare swatchul cel mai aproape de realitate. Nuantele din poze se apropie foarte mult de nuantele vazute in lumina naturala si m-am gandit ca nu mai are rost sa mai fac eu altele, va las mai bine linkul catre postarea Andreei.


Little disclaimer

Am primit acum ceva timp un mail (a trecut ceva timp de atunci, cateva luni :))) cand faceam mai multe reviewuri pe saptamana si ma intreba fata respectiva de ce nu fac si reviewuri negative si daca eu am numai produse care imi plac. Pana acum, am dat gres la produse doar de cateva ori si da, de cele mai multe ori nimeresc exact ce imi trebuie, nu ma intind mai mult decat am nevoie. Plus de asta, la produsele pe care le-am "ratat", de genul rimelului de la Avon Enchanted, nu fac reviewuri pentru ca nu le consider necesare. Cand caut informatii despre un produs, daca gasesc reviewuri il consider demn de luat in seama, daca nu gasesc inseamna ca nu merita deranjul. Ce rost ar avea sa desfiintez un produs care mie nu mi-a priit, iar altora le poate fi bun? Din ce-mi amintesc, reviewuri negative am facut la anticearcanul de la Avon (Invisible Light) care isi merita tot scandalul si rimelul Enchanted Avon, care nici macar nu il consider negativ, pur si simplu nu mi s-a potrivit, dar primisem comentarii la haul sa imi spun parerea despre el.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.