luni, 1 august 2011

Dailies AquaComfort Plus #4

Hey!!

In primul rand, vreau sa va spun despre cum puteti incerca lentilele zilnice de la Dailies. Din cate mi s-a spus, nu e nevoie sa va trimit eu flyerele, however, voi puteti sa mergeti sa le incercati. Trebuie totusi sa faceti 2 lucruri inainte:
  1. sa va alegeti o optica medicala din cele de pe aceasta lista, nu alta.
  2. sa dati un telefon la optica medicala inainte sa va duceti acolo pentru a va asigura ca au dioptriile voastre si ca sa stiti sigur ca doamnele de acolo isi amintesc de campania trender
  3. sa va hotarati daca vreti sa le incercati sau nu pana pe data de 7 august, cand se va termina campania
Daca intampinati vreo problema, puteti sa-mi trimiteti un mail oricand si incercam sa rezolvam problema :D


Revenind la lentilele pe care eu le-am primit in kit pentru a le incerca, va spun ca le-am purtat deja, asa ca am reusit sa imi fac o parere finala despre ele.. Nu prea am stiut cum sa tratez postarea ca sa fie cat mai pe intelesul tuturor, dar m-am ajutat de o schema mica si sper ca am reusit sa "pull it together" in final :D Daca totusi mai aveti intrebari despre ele, astept cu placere si comentariile voastre.

Prima incercare cu lentilele v-am povestit-o aici. Eram foarte incantata de ele si abia asteptam sa le incerc pentru ca era prima data cand purtam lentile, nici macar nu stiam sa le aplic. M-am ajutat foarte mult de niste filmulete foarte educative de la CibaVision (le gasiti pe youtube, sunt foarte helpful), dar pe masura ce imi puneam lentilele, mi-am dat seama ca fiecare e diferit si nu orice ochi accepta cu usurinta "corpul strain".

Am intampinat greutati, dar am reusit pana la urma sa ma obisnuiesc sa mi le aplic. Sa mi le puna altcineva, cred ca ar fi fost un adevarat circ :))

Cum le aplic: Pentru ca nu le pot pune direct pe pupila (reflexul de clipire e mult prea puternic si risc sa imi pice lentile de pe deget), am incercat sa mi le pun in partea exterioara a ochiului. De exemplu, pentru ochiul drept, rotesc capul spre dreapta, usor inclinat, astfel ca pupila ajunge in unghiul intern al ochiului si imi lasa suficient loc cat sa aplic lentila. Ca sa ajunga pe pupila, las capul pe spate si privesc direct in fata (in cazul asta - tavan) si clipesc de cateva ori si ma uit in diferite directii, cu grija sa nu o dezlipesc de ochi. Apoi, gata.. Nu se mai simte nimic.

Tip: Daca dupa ce ati aplicat-o in coltul extern, inca observati un gol de aer, e normal, atunci cand clipiti, lentile se muleaza perfect pe ochi! Daca simtiti orice discomfort, e mai bine sa scoateti lentila si sa va ajute cineva sa o aplicati.

Ce mi-a placut: Lentilele sunt atat de subitiri incat nu se simt absolut deloc. Pentru cineva care nu a purtat niciodata lentile, m-am gandit sa prima data o sa le simt (you know what they say, first time is always harder :))), dar am fost surprinsa cand mi-am dat seama ca nu am nicio senzatie de discomfort. Prima zi a fost mai grea, m-au deranjat putin din cauza ca incercasem de atatea ori sa le fixez si mi-am cam maltratat ochiul.. Dar in restul zilelelor, totul a decurs usor si deja ma obisnuisem sa mi le aplic.

Mi-a placut ca am putut sa port ochelarii de soare fara sa ma lovesc de orice corp din jurul meu, am putut sa pun capul pe perna fara sa ma incomodeze codita din spatele urechilor, aveam o sfera de vizibilitate mult mai mare decat cu ochelarii.. Sunt lucruri mici, dar care conteaza atunci cand porti ochelari. Cine poarta de mult timp, stie ca obisnuinta ne face cateodata sa credem ca nu ii avem pe nas.. De cate ori nu am verificat cu mana daca ii am sau nu cand am plecat spre facultate dimineata.. Asa ca grija lor a disparut & I felt free again :D

Un alt aspect care mi-a placut mult a fost faptul ca nu se observa deloc ca le port.. Am intalnit persoane carora li se observa lentila de contact, ceea ce mi s-a parut ciudat pentru ca stiam ca nu trebuie sa se vada absolut deloc.. :| Cand am purtat lentilele, toata lumea glumea spunandu-mi ca nu vad nimic si ca ar fi cazul sa-mi iau ochelarii, ca i-am uitat acasa :)) Presupun ca cine rade la urma rade mai bine, au ramas toti uimiti cat sunt de nesesizabile.

Ce nu mi-a placut: Purtarea lentilelor are anumite restrictii: trebuie sa ma feresc de praf, de apa, de "scarpinat" (ceea ce o fac destul de des cand nu port machiaj).. Nici nu stiu daca poti sa plangi cu lentilele pe ochi, nu pica? La intrebarea asta nu am gasit un raspuns :))

Nu mi-a placut deloc cum se scot de pe ochi.. Poate nici eu nu am experienta cu purtarea lentilelor, dar mi-a fost ingrozitor de greu sa le dau jos de fiecare data.. Daca nu ar fi fost zilnice, nu cred ca le-as mai fi putut purta la cat le-am maltratat saracele.. Sunt foarte subtiri, iar odata ce adera la suprafata ochiului, nu se mai lipesc de buricul degetului. (cel putin la mine!)

Un alt aspect, dar care ma priveste pe mine in mod personal, e faptul ca m-am simtit.. incompleta.. M-am obisnuit cu ochelari de-a lungul anilor si mi-a fost greu sa renunt la ei. Ma uitam in oglinda si imi dadeam seama ca imi lipseste ceva, ma simteam naked :)) Am urat ochelarii de prima data cand i-am pus pe nas si eram convinsa ca intr-o zi voi scapa de ei, acum nu stiu daca as mai vrea, they're part of me.

Cum le-am dat jos: Pentru asta, fiecare dintre voi trebuie sa gaseasca o metoda care sa o poata aplica, eu nu am gasit inca una buna pentru mine, si a 5a pereche tot cu chinuiala am dat-o jos..

Recomand? Nu pot sa va spun "da, sunt bune" sau "nu, nu sunt bune". Pentru asta exista si campania prin care voi puteti incerca o pereche de lentile, ca sa vedeti cum va este cu ele. Overall, mie mi-au placut, iar pentru mine consider ca sunt potrivite.
Daca ar fi sa aleg sa port lentile, probabil m-as indrepta spre cele de la Dailies, intrucat nu ma cred in stare sa am grija de niste lentile cu termen mai mare de purtare, dar asta e o alegere personala, tot ce am scris si mai sus, e experienta mea cu produsul, pentru voi poate sa fie la fel, sau total opus.

Exista persoane care sustin ca purtarea lentilelor pot corecta vederea. Nu sunt total de acord cu asta pentru ca difera de la individ la individ.. Eu port ochelari de cand aveam -0,25 si cu timpul, dioptriile mi-au crescut, nu mi s-a corectat miopia, deci am fost un caz nefericit. Atat lentilele cat si ochelarii pot corecta anumite defecte de vedere, dar numai in anumite cazuri. La ce fac eu referire insa este la faptul ca e absolut incorect sa spunem "Daca ochelarii nu mi-au corectat vederea, incerc cu lentile". Teoretic, e acelasi lucru, practic, well.. La lentile nu-ti sta nimic sprijinit de nas :))

Ce am invatat din toata experienta: Sunt o persoana care poarta ochelari si cred ca am ajuns in sfarsit in momentul in care pot sa spun ca fac parte din mine. Like I said, i-am urat dintotdeauna, probabil din cauza glumelor de pe seama lor, sau poate pentru ca machiajul nu mi se observa de fiecare data cat de bine e blenduit & so on.. Dar am invatat sa ii accept si sa imi dau seama ca imi sunt indispensabili, fac parte din rutina mea zilnica, ne "chinuim" reciproc si acum am in sfarsit o relatie de love-love cu ei.

Nu mai sunt impotriva lentilelor ca inainte. Am inteles ca fiecare are nevoile lui si trebuie sa le acceptam, ma bucur ca exista atatea optiuni, ca fiecare dintre noi sa ne simtit bine si increzatori in noi insine. Cunosc persoane care nu pot accepta ochelarii si poarta numai lentile, si invers. E o alegere personala, dar cred ca uneori trebuie sa fim mai deschisi la optiunile pe care le avem si sa acceptam ca nu doar o "culoare" e buna, ci toate, atata timp cat nu facem exces.

Daca as mai purta lentile in viitor? Probabil ca da, daca mi s-ar ivi ocazia sau daca ar fi nevoie neaparata.

The end? Stiu ca am scris mult, foarte mult! Dar am vrut sa recuperez oarecum zilele in care n-am vorbit deloc despre lentile.. Vroiam sa stiti ca le-am purtat, le-am incercat, mi-au placut si sunt multumita.

Le multumesc si celor de la trender.ro pentru ca m-au ales in campanie (means a lot, mai ales pentru ca ma inscrisesem fara sa-mi dau seama) si celor de la CibaVision, Dailies, pentru ca au fost mereu la dispozitia noastra pe blogul campaniei si ne-au ajutat cu raspunsuri la tot felul de intrebari si probleme.


Daca mai aveti orice intrebari legate de lentilele prezentate, le astept in comentarii (I will blog for comments :)))



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.