luni, 4 iulie 2011

Haul: Flormar loves.

Hello!

Am hotarat, intrucat intru in ultima saptamana de sesiune, sa nu ma mai vait de examene! Cel putin nu pe blog, sa nu va imaginati ca zi de zi, o sa tac :)) Dar pe blog, gata, nu-mi mai incep postarile prin fel de fel de plangeri la adresa sesiunii. O sa treaca (greu), da..

Daca ma urmariti pe Facebook aici, probabil ati vazut poza micuta cu sneak peek-ul. Nu o sa o mai postez aici, go there to see it :) Pentru ca atunci cand am o reusita imi place sa ma rasplatesc, am zis ca e cazul sa o fac, avand in vedere nota de la ultimul examen pe care l-am dat (da, da, a fost un zece!), asa ca am facut o mini "escapada" pana la standul Flormar. Ce-am patit pana acolo, poveste lunga. Vreti sa va povestesc? :D I could do a random about it si poate fi fun. Imi spuneti voi.

Anyway, m-am dus hotarata sa caut glossul Supershine, numarul 119. L-am gasit, dar nu era nici pe departe ceea ce vazusem eu in pozele din review-urile pe care le citisem inainte. De ce nu isi aleg fetele niste poze care sa reflecte o nuanta cat mai apropiata de realitate?! In poze, eu l-am vazut un fel de watermelon, roz-corai. Well, nu era nici pe departe asa ceva, ci era mai mult rosu. Si pentru ca nu sunt eu convinsa de culoarea asta pe buze, am ales altceva.


Flormar Supershine 513 - Asta e watermelon-ul pe care il cautam de atata vreme! Cand l-am cumparat, nu parea ca are pic de sclipici in el, dar abia dupa ce am facut pozele am vazut particulele alea mici din el! Pe buze nu se vad, si intr-adevar e foarte cremos si hidratant.



Next thing is my biggest love!!


Long Wearing Lipgloss nuanta 41 - Din cate am inteles, fata de acolo mi-a spus ca abia le-au primit, nu le-am mai vazut pana acum, asa ca am zis sa-l incerc. E exact nuanta de gloss pe care mi-o doream, pentru ca mi s-a terminat cel de la Elf pe care il foloseam zilnic. Best thing about this? Aplicatorul! Are pensula, nu buretel ♥


Si pentru ca stiu ca asteptati sa vedeti de fapt ce era in poza din sneak peek...


Numarul 434, gama normala - M-am indragostit de nuanta asta pe loc si imi doream de muuult o culoare pastelata de vara. Aveau si un lila foarte deschis, dar am luat-o doar pe aceasta, urmeaza si lila-ul! Era singura pentru ca abia o adusesera.. A vrut fata de acolo sa ma pacaleasca cu un crackle, dar pusesem deja gand bun pentru frumusetea asta. Nu stiu cat de bine se vede in poza cu oja pe unghii, dar nu este chiar atat de verde, e mai mult un vernil-turcoaz pastelat :) Suna ciudaaat!



& that's it! Acum chiar ma intorc sa citesc, maine ma asteapta o noua "intalnire" la facultate.

PS: Si abia astept sa le vad pe fete! :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.