duminică, 14 august 2011

Sunday's Post: failed & Music

Hello.. Cu jumatate de chef..

Sunt extrem de obosita pentru ca azi am avut parte de un (alt!) family trip si ma dor picioarele de parca as fi alergat toata ziua. Which I haven't.. De fapt, chiar am stat mai mult in masina decat in picioare, dar cred ca a fost mai obositor decat daca as fi alergat eu pe langa.. Destinatia: Vulcanii Noroiosi, ca si asa toata lumea ii lauda, dar noi nu ii vazusem niciodata.. Impresii: pretty cool :D

Failed Sunday's post pentru ca n-as mai fi vrut sa il fac.. Il citeste cineva de fapt?! Cateodata am impresia ca il fac doar asa.. ca sa fie, dar alta data mi se pare ca poate sa fie interesant, de exemplu, poate vreti sa aflati ce filme am mai descoperit.. (postari de genul nu o sa fac, pentru ca n-as stii cum) sau ce mancare buna am mai gustat in ultima saptamana :)) Oh well, cred ca o sa le fac in continuare, dar le mai raresc. Once two weeks :D Si avand in vedere ca saptamana trecuta eram pe plaja, saptamana asta sunt la apel!


|Am văzut| Bridesmaids |Am ascultat| Cat Empire - The Lost Song |Am citit| reviste vechi pe care le-am folosit ptr un diy |Am făcut| salata de vinete coapte |Am mâncat| ciorba taraneasca de vacuta si paste carbonara |Am băut| cola again?! |Am gândit| Ca mai e putin pana se termina vara! |M-am bucurat| Ca am ajuns in sfarsit la mare weekendul trecut |M-am enervat| ca iar a venit caldura |Mi-am dorit| sa fi stat inca 2 zile la mare :( |Click| Blog, mail, FB, Polyvore |M-am mirat| Ca m-am simtit bine intr-un loc in care nu credeam ca as fi putut, cu un grup de oameni cu care nu vedeam initial distractia :D


Chiar m-am gandit ce muzica sa pun. Mult mult timp, dar pana la urma mi-am amintit de o versiune a unei melodii care mie imi placea foarte mult acum ceva timp.. E diferita de varianta originala (studio version) si putin doar de varianta live pe care o cunoaste mai toata lumea :D Imi place mult ca in versiunea asta se pune mai mult accent pe instrumental, dar au pastrat totusi si versurile :) Mi s-a parut perfecta ca fundal pentru o zi pe plaja, linistita..




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.