marți, 15 martie 2011

Haul & Swatch: Maximazing my lipstick collection

Hey!!

Acum 2 saptamani am mai adaugat 2 achizitii la "colectia" de rujuri :)) Zisesem ca o sa fac o pauza, dar eu tot cautam nuanta aia frumoasa de corai la un ruj.

[Cand am facut swatchurile pe mana am insistat putin ca sa vedeti cu adevarat cat de puternice si pigmentate sunt, am aplicat rujul de vreo 2-3 ori :D]

Am fost la standul Flormar si am incercat sa gasesc ceva asemanator cu L24 din gama SuperLasting, vazusem un swatch la Antonia pe blog si mi-a placut mult culoarea. Din pacate, la standul unde am fost eu, rujul era 25 ron, nu 19 cum scrisesem ea pe blog :( Nu stiam ca de la un stand la altul, la Flormar, exista diferente asa mari de preturi. Totusi, n-as fi dat 25 de ron pe un ruj, asa ca m-am orientat spre gama Super Matte, unde pretul era 16 ron.. Acceptabil pentru un ruj, in my opinion.

Am cautat un ruj asemenator cu L24 si l-am gasit pe Super Matte 201. Nu am reusit sa-mi formez o parere despre el, dar dupa ce am facut swatchul pe mana, am sters cu demachiant, apoi cu sapun, gel de dus si a doua zi inca mai aveam urme de la el :D Ceea ce cred ca e bine, nu stiu cat de mult ma atrag rujurile atat de rezistente, daca din greseala patez ceva, va iesi foarte greu :|

Inainte sa pun pozele si swatchul vroiam sa va povestesc ca in ziua in care mi-am cumparat rujul de la Flormar, am mai primit un ruj de la matusa mea, uitase sa mi-l dea, dar il avea de 2 saptamani deja :)) E de la Yves Rocher, gama Couleurs Nature, 41, Orange Hibiscus. Da, corai!! :)) Asa ca, cauta tu mult si bine nuanta aia perfecta, ca te astepta acasa de 2 saptamani si n-ai stiut :)) Nu e atat de pigmentat ca cel de la Flormar si un lucru care nu-mi place la el e faptul ca e putin sidefat. Nu chiar sidefat, dar are un finish metalizat, mici particule sclipitoare in el. M-am obisnuit, nu e foarte evident si mi se pare ca, culoarea ma prinde destul de bine, mi se potriveste si aspectul metalizat nu imi creeaza probleme :) Love it so far. Despre rezistenta, n-as stii sa ma pronunt, nu l-am folosit inca o zi intreaga, dar pare sa reziste destul de ok, dupa swatch am putut insa sa-l indepartez in totalitate destul de repede, cu demachiant. Totusi mi se pare o nuanta calda, buna de primavara/vara, asa ca o sa-l folosesc destul de des..

Ah, si cum eram in dubiu de ce undertone am la ten, cred ca raman la neutru, pentru ca mi se pare ca ma prind atat nuantele reci cat si cele calde, fara sa par ciudata.. So, neutral sa fie! :D


[aici am gresit eu swatchul, initial avusesem un ruj putin mai inchis decat nuanta mea naturala, NYX B52, se vede in ultima poza cu rujul ca e putin patat, sorry.. in realitate e mai mult corai decat roz]



PS: Chiar vreau sa stiu asta de la voi, v-ar placea sa renunt la atata scris? Pentru ca nu vreau sa par plictisitoare or something, am observat ca de exemplu in postarea asta am scris totul la inceput apoi am pus pozele.. V-ar placea mai mult daca as scrie mai putin si as posta numai poze printre scris mai rar? Sau e ok asa? :D You tell me..


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.