joi, 4 august 2011

July's Faves

Hello!!

Am salvat postarea cu titlul "June's Faves" - am modificat-o inainte sa ma catalogheze lumea ca "nebuna care traieste in alta era" :)) That's a fun fact.


Maine plec la mare. A fost o chestie de moment, nimic planificat din timp, ieri mi-am dat restanta, iar maine dupa amiaza sunt in drum spre mare, in timp ce restul colegilor sunt inca in sesiunea de restante.. I feel strange. Stau 3 nopti, deci n-o sa-mi simtiti lipsa :)) Pana una alta, am programat inca 1 postare, pentru maine, nu o sa am acces la internet la mare si chiar daca as avea, prefer sa ma relaxez macar 3 zile, fara alte distractii, right? :D

Nuff with the ramble, sa va arat preferatele mele de luna trecuta.. Poza cu toate produsele se gaseste undeva la Shift+Del la mine in calculator, I'm sorry :))

  • NYX Round Lipstick Tea Rose - mi se pare o nuanta frumoasa pentru vara si fiind mata, merge minunat cu machiajul putin sidefat..
  • Dove Go Fresh - looove this one, miroase atat de fresh si simt mirosul lui toata ziua.. Defintely fresh enough for me :D
  • Nivea Fruity Shine Strawberry - l-am ales pentru SPF 10, dar imi place ca nu e transparent, are exact culoarea de.. watermelon..
  • NYX Eye Pencil Teal - face parte din my on-to-go makeup din ultima perioada si e o culoare vesela pentru vara
Photo is missing in action pentru ca am uitat creionul cand am fost la Bucuresti si scrisesem deja postarea.. Il gasiti oricum swatch-uit si aici.
  • Garnier Fructis Hairspray - are un miros fresh si imi mentine buclele muult timp.. Volumul nu prea se observa though..
  • Wet'nWild Mono Nutty - l-am primit de la Corina, careia ii multumesc mult pentru surpriza, imi place la nebunie nuanta si la fel, face parte din the on-to-go make-up, impreuna cu creionul si rujul de la NYX

Cam astea sunt produsele de care am abuzat in iulie. Pentru ca am luat o vacanta scurta de 2 saptamani in care am stat acasa, nu prea m-am machiat si nici nu am incercat multe produse noi.. Dar in putinele dati cat am iesit in oras, m-am limitat la strictul necesar si ma bucur ca am gasit o combinatie draguta pentru un machiaj minimal pentru vara.

Pentru plaja, nu voi renunta la produsele obisnuite, cu exceptia fdt, pe care il voi inlocui cu un tint moisturizer, dar o sa va povestesc despre Summer Besties in postul viitor, cand va arat si ce produse mi-am inghesuit in gentuta de voiaj pentru mare.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.