luni, 29 august 2011

DIY: Depozitare cosmetice

Hey

Cineva trebuie sa ma opreasca din astfel de proiecte pentru ca altfel, in curand transform toate resturile din casa in fel de fel de proiecte. Serios! Si bloggeritele sunt de vina pentru asta, pentru ca citesc pe la ele tot felul de idei interesante pe care vreau sa le pun in practica, si atunci iar incepe cearta pe capul meu ca folosesc cate 2 tuburi de lipici pe saptamana si "stric" toate cutiile din casa :))


Acum 2 saptamani mi-a venit ideea sa imi amenajez eu un spatiu pentru depozitat cosmeticele.. De fapt, doar produsele de machiaj, restul le am organizate frumos intr-o cutie cumparata. Am tot vazut pe internet deja celebrele "vanity tables" cu dulapioare mici cu sertare in care se organizeaza foarte usor cosmeticele si mm-am ofticat. Eu nu pot sa mi le tin la fel de frumos? N-am ditamai colectia, nici pe departe, dar vreau sa le acord si lor putina atentie, nu sa le arunc in cateva portfarduri mici, pe care sa le rastorn de fiecare data cand caut ceva anume.

Am facut investigatii in casa si am gasit o cutie mai veche de pantofi (pastrati-le, nu se stie niciodata cand va pot folosi!) care mi s-a parut potrivita pentru "cutie de produse de machiaj". Bun, baza o aveam deja, dar mi-am dorit o cutie comportimentata, in care sa depar produsele.. Like I said, sa nu stau sa rastorn de fiecare data tot.. Capacul cutiei parea destul de solid, asa ca l-am luat si pe el in primire. Cartonul era alb-gri, in niciun caz n-ar fi aratat prea dragut, asa ca m-am gandit initial sa il acopar cu bucati din reviste vechi, daaar am gasit ceva mai bun! Un sul micut de tapet care mi-a mai ramas de cand mi-am pus pe un perete in camera, sa acopar ceva. Perfect pentru proiectul asta :D

Mai aveti nevoie de un centimetru (eu asa ii spun, nu stiu daca are alta denumire), o foarfeca si lipici bun.

Nu o sa stau sa va descriu cum am imbracat cutia in tapet, mi se pare ca e destul de... clar, va las sa vedeti pozele :D Am facut poze pe parcurs, ca sa vedeti cum a evoluat cutiuta mea de cosmetice. Fiecare imagine are o latime de 500, ca sa le vedeti la marimea lor normala, click pe ele :)


Si am compartimentat-o asa: (nu sunt toate produsele pe care le am, multe sunt la Bucuresti, ma asteapta in octombrie ♥ )


In caz ca va intrebari de produsele pentru ten... In this little baby pe care v-am aratat-o aici:

(je m'excuse pentru capacul fdt! am vazut dupa ce am facut poza :D)


Whatcha think? :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.