miercuri, 5 ianuarie 2011

December's Faves

Hey girls!

In primul rand vreau sa va urez La multi ani! pe anul asta, desi e cam tarziu, dar am avut cateva (mici) probleme cu netul si n-am putut sa scriu mai devreme. Parca a trecut o vesnicie de cand am scris ultima data! Anyway, va urez un an mai bun ca 2010, cu multa fericire, sanatate si bucurii alaturi de cei dragi.

Acum ca am trecut de perioada sarbatorilor, pot in sfarsit sa reiau postarile obisnuite, ca deja am multe multe pregatite :) M-am abtinut sa nu postez prea multe lucruri despre Craciun si Anul Nou pentru ca deveneam plictisitoare, iar idei de machiaj cu siguranta ati gasit la fetele care chiar se pricep la asta!
Am zis sa incep anul bine pe blog, si, desi cam tarziu, fata de alte dati, m-am gandit sa incep cu December’s Faves. Am avut de ales din atatea lucruri care mi-au placut in decembrie, mi-a fost tare greu sa ma opresc doar asupra catorva, dar pana la urma au ramas lucrurile pe care le-am folosit cel mai des. So here they are:

  • Cercei bufnita
Cred ca stiti deja nebunia mea cu bufnitele, inca de pe vremea cand nu-mi gaseam un lant cu bufnita :)) Atat mi-am innebunit prietenele, incat am primit cadou de Craciun de la una din ele perechea asta de cercei din argint, which I loooove! Se potrivesc perfect cu lantul pe care il aveam eu :D

  • Brosa fluture
Intra in categoria super-extra-vintage, o am de foarte mult timp dar n-am purtat-o niciodata. Anul asta m-am inspirat de la Koko si mi-am prins-o de o caciula (cea roz pe care am pus toate lucrurile fotografiate) si asa mi-a admirat-o toata lumea :D

  • Bratari subtiri
Desi nu sunt obisnuita sa-mi zdrangane prea tare bratarile la mana si nici nu pot sa zic ca-mi place cum se aude, le-am purtat si de Revelion si la cateva iesiri in oras, si pur si simplu m-am indragostit de ele! :) Mai haios mi s-a parut cand sora mea mi-a dat ideea sa prind bratarile argintii cu un ac mic de siguranta pentru ca erau prea mari pentru mana mea si asa am reusit sa nu le pierd :)) Nu cred ca in poza se vede..

  • Pensula ELF blush, bronzer, highlight
Mi-am luat-o in ideea de a o folosi pentru blush, dar mi se pare prea subtire, asa ca momentan e destinata pentru highlight :) Ma descurc foarte bine cu ea, imi place si pot in sfarsit sa aplic highlightul exact acolo unde vreau, nu sa fie imprastiat peste blush :D

  • Fard mono Rimmel
Il am de aproape 3 ani, dar nu prea l-am folosit pentru ca e foarte prafos. Luna asta insa am incercat sa fac Smoked liner (am vazut la Anda pe blog un model) si am zis sa incerc si fardul asta, pentru ca mi s-a parut ca se apropie de ceea ce folosise ea. Si de atunci imi place la nebunie, a devenit my on-to-go look, iar fardul il folosesc every single time :)

  • Tratament pentru varfuri despicate Gliss
Am auzit numai cuvinte de lauda la adresa produselor Gliss si am zis sa incerc si eu. Il am de vreo 3 luni, dar abia acum in decembrie m-am incumetat sa-l folosesc de 2 ori pe saptamana, dupa ce ma spal pe cap, si sunt multumita de el :) I’ll keep using it :D

Un alt produs preferat in Decembrie trebuia sa fie ondulatorul de par de la Remington. Nu i-am mai facut poza, dar presupun ca stiti cum arata un ondulator, nu are nimic special :D Luna asta am abuzat de el :)) De cand am reusit in sfarsit sa-mi fac buclele pe care mi le doream (si pentru asta thank you TiffanyD de pe Youtube) nu m-am mai despartit de el :D Si cel mai mult imi place ca buclele tin pana aproape de pranz, in conditiile in care parul meu se lasa foarte repede, pentru ca e moale si fin. Dar cu un fixativ cat de cat ok si cu tehnica asta de ondulat, tine! :D

Cam astea sunt lucrurile preferate pentru Decembrie, daca va intereseaza un review la unul din produse, scrieti-mi in comentarii si o sa incerc sa fac :D

Vreau sa-i multumesc si Iuliei pentru ca am castigat locul 1 la concursul cu decoratiuni pentru Craciun, organizat la ea pe blog si sponsorizat de ELF Romania. Abia astept sa primesc produsele! Va las si pozele cu care am participat, ca sa vedeti cum mi-am decorat casa in stil de sarbatoare.


Va pup!
Take care!
XOXO.