sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Happy Saturday! (short post)

Hey loves! :D

Stiu ca am zis ca sambata nu o sa postez chiar deloc, dar sunt prea bucuroasa sa vad vremea de afara! Weekendul asta mi-l petrec in Bucuresti si azi am avut parte de o surpriza inca de cand m-am trezit. De obicei nu ma uit pe geam dimineata, primul lucru pe care il fac e sa deschid calculatorul :)) Azi in schimb, cand am dat draperia la o parte.. there was my lovely surprize!

De la Craciun, nu am scos inca luminitele din geam pentru ca n-am avut cand, abia am ajuns inapoi la Bucuresti, iar azi am zis ca e un moment bun sa le refolosesc, chiar daca toata perioada sarbatorilor a trecut. Arata asa dragut cand ma uit pe geam si vad si luminitele :D

Nu stiu daca ninge de mult, azi dimineata era deja depus cam 1 cm, acum cred ca sunt deja 3! Si inca mai ninge! Mi-era dor de primavara si m-am bucurat de zilele in care am prins putin soare afara, dar acum cand vad toata zapada asta afara, why not enjoy it while it's still here? :D

Va doresc un weekend placut si sa va bucurati de zilele libere! Ale mele s-au terminat deja, intru in ultima saptmana de vacanta si implicit, trebuie sa ma apuc sa invat serios :(

La voi a nins, macar putin? :D

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.