miercuri, 19 ianuarie 2011

Haul: ELF products

Hey!! :D

Ieri am primit si eu comanda de la ELF si tare dezamagita am fost!!! In primul rand pentru ca nu ma asteptam sa patesc asa ceva, desi auzisem deja pe la fete ca au fost probleme cu unele colete. Recunosc, am sperat si tot sperat ca poate am noroc. Well, not really, dar o sa va povestesc despre asta intr-o alta postare saptamana viitoare abia, pentru ca astept ceva :D

Pana la urma o fac un mic haul cu ce mi-am luat, review nu am apucat sa fac la niciun produs pentru ca doar le-am incercat si nu-mi pot face o parere prea elaborata atat de repede. Anyway, o prima impresie am reusit sa-mi fac despre fiecare produs in parte asa ca o sa vi le prezint pe rand.

  • Pensula pentru blush & bronzer
Initial cand am vazut-o mi s-a schimbat expresia aproape entuziasmata, mi se pare ataaaat de mica si perii foarte rari. Am folosit-o de cateva ori (e dintr-o comanda anterioara) si pana la urma nu mi se pare ca as avea vreo problema in aplicarea blushului si a bronzerului. Fata de pensula All Face in schimb, mi se pare ca imi ia mai mult timp sa aplic blushul, dar pe de alta parte imi ofera mai multa siguranta ca il aplic unde trebuie, nu intins pe tot obrazul :D

  • Pensula Defining Eye
Mi se pare ok ca marime, inca nu am incercat-o decat atunci cand am desfacut-o pentru ca vroiam sa vad daca ma descurc sa o folosesc. Mi se pare manerul cam subtire, cred ca m-am obisnuit cu celelalte :))

  • Pensula Smudge Eye
Asta a fost surpriza ELF, ca imi comandasem altceva, asta face parte din povestea de care va vorbeam pentru saptamana viitoare. Anyway, la o prima vedere, mi se pare ok si cred ca imi va fi de mare folos.

  • Pensula Blending Eye
Cu mici probleme de transport, ea e "the star of the next story" :)) O sa va povestesc separat despre ea, la prima vedere imi place forma, inca n-am incercat sa blenduiesc nimic cu ea :(

  • Ruj Seductive
Recunosc, ma asteptam sa fie un rosu-caramiziu, dar s-a dovedit a fi un :-? ciclam cu undertone coral. :| I know, it sounds funny, dar asta imi lasa impresia. Incercandu-l, e cremos, se aplica usor, are un gust si miros placute, iar nuanta desi nu e ceea ce ma asteptam sa fie, imi place :)
EXTRA: am incercat si un mic swatch, in afara de ruj, mi-am dat si cu un balsam de buze inainte.


  • Fard Brownstone
Am vazut la Anda (daca nu ma insel, cred ca are tot quadul asta) ca il foloseste in special pentru sprancene si vazandu-l in poze, mi s-a parut ca seamana tare mult cu un fard trio pe care il aveam eu de la Avon de foarte mult timp si caruia ii cautam dupes pentru ca e pe terminate. Ei bine, this Bronstone baby is the perfect thing! In afara de cea mai deschisa culoare, restul sunt pigmentate.



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe
laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.