luni, 24 ianuarie 2011

Long Necklaces Collection

Hey lovies!

De prin noiembrie anul trecut cred ca era vorba de top 10 coliere preferate si stiu ca cineva m-a taguit atunci (sorry, chiar nu mai stiu cine) :( si am tot tras de timp si am uitat complet de el. Mi-am amintit zilele trecute si m-am gandit ca ar fi dragut ca, desi nu mai tin minte cine ma taguise, sa fac si eu topul respectiv. Initial nu m-am gandit la top 10, ci la "colectie", si dupa ce am terminat cu lanturile lungi, mi-am dat seama ca sunt cam 11 si mi-am amintit de tag :)) Asa ca o sa vi le arat doar pe acelea.

Long Necklaces

Nu prea l-am purtat, desi imi place. Don't ask me why, il ocolesc mereu in favoarea altora :))

Mi-a placut tare mult Tinkerbell, mai ales in liceu, deci de acolo si lantul :D

Imi pare rau de cum arata lantul, in realitate nu se vede asa :( A avut de suferit mult, mai ales vara trecuta, cand credeam ca imi poarta noroc la examene si il purtam foarte foarte des. Trebuie sa schimb lantul neaparat.

DIY necklace inspired by Koko. Chiar am scris despre el in ziua cand am reusit sa-l fac, de obicei il port cu alte accesorii, brose, etc.

It brings back so many memories!! Mi-a placut mult cand mi l-am cumparat, tin minte ca la fel ca altele, il purtam foarte des.

Initial avea mai multe inimioare pe el, dar am mai renuntat la unele din ele pentru ca mi se parea prea shiny. Am pastrat doar inimioarele cu model gravat :)

L-am primit de ziua mea, anul asta. Dintotdeauna mi-am dorit un colier asa, someone probably knew that! :D

You all know Serena :)) La cata zarva am facut cu "Vreau colier cu bufnitaaaa!", toti au rasuflat usurati cand am gasit-o "p-asta mica" :)) I'm in love with it forever and ever!

A fost primul meu lant auriu si cum mi l-am dorit tare tare mult, a devenit my on-to-go necklace. De cele mai multe ori, se potriveste tinutei si mi-e usor sa-l aleg.

L-am primit cadoul anul acesta de ziua mea de la 2 prietene foarte bune! Da, da, le-am innebunit si pe ele. Si cadoul a fost oarecum inspirat, mi-au explicat ca ceasul e fixat putin inainte tocmai ca sa nu mai intarzii cand ne intalnim.. I'm sorry :))

Va mai amintiti de colierul din Titanic, The Heart of the Ocean? Mi s-a parut ca seamana tare mult, desi difera culoarea. Nu l-am purtat decat o singura data, de frica probabil sa nu-l sparg, dar si pentru ca mi se pare destul de pretentios.

PS: Pregatisem si cateva din bratarile mele preferate, dar am zis ca e de ajuns pentru un singur post. Am in gand si colectia de cercei (acolo e putin mai mult de povestit/aratat). Ce ziceti? :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.